Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Dårlig lege.

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Følger ikke opp kronisk sykdom med undersøkelser
eller prøver,virker ikke opptatt av det medisinske.
Jeg føler meg dårlig ivaretatt som pasient,må skifte til en bedre fastlege,slik at sykdommen holdes i sjakk,og
jeg som pasient har det best mulig.

Forferdelig lege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg skiftet till Heggedal da min fastlege gikk av med pensjon. Heggedal virker fullstendig uinteressert i meg som pasient, og virker rett og slett irritert om jeg tar opp noe som ikke her veldig konkret (eks lungebetennelse) eller som han ikke vet svaret på. Han virker som om han ikke har peiling på faget sitt. Han bruker så lite tid som mulig når jeg er der, selv om jeg tror jeg er en helt vanlig pasient, vanlig høflig og sånn. Sist endte det med at han ropte inn ny pasient mens jeg var på kontoret hans - uten å avslutte med meg først og uten å avtale noe videre (jeg skulle ta blodprøver da jeg har en hoste) etter blodprøver. Da hadde jeg vært inne på kontoret han i kanskje 5 minutter. Svært uhøflig og uinteressert, rett og slett, så jeg har byttet fastlege for både meg og min sønn nå.

Flink med mennsker

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Han her er veldig profesjonell og tar tid å lytte og finne løsninger.Alltid god stemning på kontoret og alle sekretærer er hyggelige!Jeg har ikke hatt en så bra lege og fått så bra intrykk tidligere og vurderer å reise til Oslo og få han som lege på nytt:)

En man kan stole på!

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Vi (min mann & barna) har hatt Holtet veldig lenge, nesten fra da han begynte på LilleTorget Legekontor... Han er en flink lege som er flink til å lytte, tar seg tid til å prate & til å finne løsninger på problemet! Både mannen min & jeg samt barna er veldig fornøyd med den servicen vi får hos Holtet samt damene (sykepleierne) på kontoret, de er alltid hyggelig og veldig lett å prate med! Vi vil ikke bytte lege for han er veldig flink til å stille diagnose, finne løsning, henvise til spesialist & til å ta vare på pasientene... 2 ganger har jeg vært forsinket & da ringte han meg & lurte på hvor det ble av meg & akkurat det det syns jeg er kjempe hyggelig & viser at han bryr seg om pasientene sine. Jeg har opplevd dødsfall i familien 2 ganger & midt i sorgen tok han seg tid til prate & trøste... Det satt jeg veldig pris på for det viser at han bryr seg om menneskene! Jeg har tidligere hatt en kjempeflink lege i Centrum legekontor, så jeg var veldig skeptisk om jeg kom til å møte en flink lege som han & heldigvis fant jeg det i Holtet!

Skuffet

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Han virker lite interessert i å finne ut hva som kan være galt, det er jeg som må foreslå hva det kan være for å få hjelp til å bli sendt til spesialist. Han sitter å skriver på pcen, ser skjeldent på deg og spør aldri om noe.

Det er lett å få time, på kort varsel også men man må vente lenge i telefonen. Det er visst mye trafikk på legekontoret. Men når man først får time og er glad for å få den så raskt så må man vente lenge på venterommet, han er alltid forsinket (minst 20 min).

Hyggelig som person og husker meg fra gang til gang, men det rekker ikke for min del. Jeg trenger en lege med god kunnskap og interesse for å finne ut og hjelpe til!