Ris Legesenter

Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ris Legesenter

Verste legen jeg har vært borti!

Lege: Margit Sæle Skrevet

Aldri hatt et hyggelig besøk hos denne damen. Føler hver gang at jeg må skynde meg å si det jeg skal si før hun hiver meg ut. Ender ofte i at jeg dropper å ta opp temaer jeg hadde tenkt til å ta opp. Føler jeg plager henne med problemene mine. Hun hører ikke på deg, stirrer i pc-skjermen og kommer med helt merkelige løsninger. Hun kan komme med et smil, men det virker bare "fake".

Styr unna.

Veldig god lege

Lege: Margit Sæle Skrevet

Margit Sæle er dyktig, hyggelig, tar seg god tid. kan anbefale henne på det varmeste.

Tar ting alvorlig og er systematisk. Det virker som hun er faglig dyktig. Har full tillit til henne.

En fantastisk lege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt tar seg alltid tid til å lytte/høre på deg. Sender deg videre ved behov. Svært fornøyd med henne som fastlege.

Denne legen er en gave til menneskeheten

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Et helt unikt klokt, kompetent og varmt menneske, som gir alt av både menneskelig omtanke og topp medisinsk ekspertise til hver enkelt pasient. Hverken tenåringene, pensjonistene eller andre inkl meg selv i familien kan forestille seg å gå til noen andre. Hos oss er det nesten en fest å ha en grunn til å bestille time hos fastlegen! At det kan bli ventetid på kontoret er det generelt forståelse for, fordi alle som sitter der vet at det er fordi Britt vil gi optimalt til hver enkelt! Og når ting virkelig haster, får man alltid time raskt.
Intelligent, sensitiv, trygg og med autoritet, ydmyk, og velsignet humoristisk sans. En sann rollemodell!

En dyktig lege med et nydelig vesen!

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt er et usedvanlig nydelig menneske, som i sin dyktighet tar sine pasienter på alvor. Hun er empatisk og tillitsfull, samt viser stor medmenneskelighet. Britt Jacobsen er rett og slett den herligste fastlegen man kan ha.