Ris Legesenter

Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ris Legesenter

Hyggelig, men medisinsk ikke godt nok.

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Alltid forsinkelser ved dette legekontoret.
De som jobber på kontoret er uhøffelige, korte og lite empatiske. Noe man ikke trenger når man er syk.
Ville ikke gått hit hvis man mistenker noe alvorlig, da det er mye prat og lite som blir gjort i forhold til henvisninger og oppfølging.
De har ikke kortterminal på dette legekontoret og tar mer enn det som er tillatt (45,-) i fakturagebyr.
Legen er hyggelig, prater mye og man føler seg sett, men det medisinske er ikke på plass.

Kunne ikke vært bedre

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Storfornøyd! Alltid empatisk, forståelsesfull og grei. Gjør ethvert sykt menneske både friskere og gladere. Utrolig omsorgsfull. Hatt henne hele livet!

En fantastisk bra lege!

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt har tatt både meg og barna på alvor hver gang vi har vært syke. Hun er eksepsjonelt empatisk, og utrolig flink med barn.

Hun tar seg tid til å prate og forklare, og henviser når det trengs. En veldig flink lege som ordner opp!

Jeg har full tillit til Britt, og selv om jeg har flyttet til en annen kommune så har jeg ikke byttet fastlege, for jeg har vanskelig for å tro at jeg finner en like bra lege.

Det kan ta litt tid å komme gjennom på telefon, og det kan ta tid å få time, men om det er noe som haster blir man alltid prioritert.

Flink lege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Forståelse- og omsorgsfull lege som kan det hun driver med. Sender deg videre ved behov, men tar seg også tid til en prat.

Litt harelabb

Lege: Frede Wælgaard Jacobsen Skrevet

Mye bra her. Får raskt time og han tar seg god tid til pasientene. Ulempen er at han nok er litt overfladisk i undersøkelsene noen ganger.