Holmlia Legesenter

Asperudveien 61/67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

aldri mere

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

forbedring forslag er at legen kan ha et øyekontakt med pasient og la være å stirre på pc, fint om han kunne hilse da han roper ut navnet på pasient og ikke vise ryggen med en gang, ikke slippe inn sekretær bare for å vise at en sitter på gynekologisk stolen og som lager ekle grimaser etter det, å bry seg om menneske som valgte deg å komme til! heldigvis så byttet jeg lege for lenge siden,men glemmer jo aldre det verste opplevelse fra lege i mitt liv

Forståelsesfull og pliktoppfyllende lege;)

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Vennlig og imøtekommende lege, som tar deg på allvor. Henviser videre til spesialist!

Flink lege, håpløs legesekretær

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Nøye og omsorgsfull lege når man først får time. For aller først må du forholde deg til legesekretæren som er svært lite serviceminded og hjelpsom. Hun er sur, svarer kort og viser tydelig at hun er særdeles lei av jobben sin. Synd at dette er ditt ansikt utad, Jonassen. Er på nippet til å bytte fastlege bare pga henne!

Beste legen!

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Sultan er en fantastisk lege. Han tar seg god tid for å gjøre en grundig undersøkelse før han kommer med anbefaling. Føler meg veldig trygg på han, uansett hva jeg måtte komme til han med.
Det som skiller han fra andre leger jeg har hatt, er at han tar seg tid til å spørre hvordan det går ellers i livet og. Virker som han bryr seg om pasientene sine. Utrolig glad for at han er fastlegen min. :)

Den beste og mest omsorgsfull og helhetlig lege jeg kjenner til.

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Flink lege, og er omsorgsfull og lyttende! Har mye kunnskap.