Holmlia Legesenter

Kontakt

Telefonnummer22 75 20 6022 75 20 ...
Asperudveien 61/67 1255 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(60)
60 vurderinger
Tilgjengelighet
(44)
44 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(47)
47 vurderinger
Service
(41)
41 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Lita troverdig

Lege: Marianne Asak-Rødal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kommunikasjon gikk greit nok - hun skulle fullføre en rapport for meg som NAV i England hadde bedt om siden jeg er ufør. Var nesten helt ferdig under timen - hun skulle bare utføre "finishing touches" og sa det ville koster kr 300. Da den skule hentes en uke senere fikk jeg sjokk da hun krevde kr 500. Fikk til forklaring at det var veldig mye ekstra jobbing med den (noe som jeg visste var usant).
Virker som hun er mer interessert i penger enn pasienter. Har jo allerede byttet til en annen lege.

Stresset og travel

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er en lege som helst ikke vil ha deg som pasient. Du får en følelse av å være i veien og kaste bort tiden hans. Etter 31 år ved dette senteret, takker jeg for meg og finner meg en lege med empati og interesse for meg som pasient

For mange passienmter

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hver gang jeg besøker Sultan føles det som om han vil ha meg raskest mulig ut for å få inn en ny pasient.
Jeg føler meg bare som passient, ikker som et individ.
Han har ved 2 lettere inngrep brukt bedøvelse, men foretatt inngrepet før bedøvelsesmidlet har virket på tross av at jeg ba han vente litt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marianne Asak-Rødal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært hos Marianne bare en gang etter at jeg byttet fra en annen fastlege, men kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor og der det var behov så henviste hun meg umiddelbart videre til rett plass for videre utredning, som min tidligere lege ikke hadde tatt på alvor i det hele tatt. Hun skapte tillit og trygghet hos meg. Dessverre så er legekontoret hun jobber på helt håpløst og man må forvente 3-4 uker ventetid på ordinær time- når man først kommer gjennom på telefonen.

Den verste erfaringen så langt

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Moren min hadde time hos denne legen, hvor henne skulle bli sjekket for infeksjon. Istedenfor å gjøre det han skulle gjøre, fikk moren min beskjed om at henne skulle heller slutte å røyke, og bestille en annen time for å ta blodprøve (som i utgangspunktet var hensikten med dagens time).

Dette finner vi svært uforståelig, ettersom legen verken utførte det som han skulle, i tillegg fikk moren min refs for en ubetalt faktura fra 2009, som henne ikke visste om.

At dette ansvaret gikk utover min mor er helt uforståelig ettersom han selv burde ha kontroll over sine egne utgifter og innbetalinger. Til og med hans sekretær begynte å le da moren min forklarte situasjonen. I bunn og grunn endte hun ppp med å betale for en time hvor hun fikk høre at hun må slutte å røyke. Dette er uakseptabelt oppførsel fra en kjent lege, som vi gjerne ønsker å uttrykke slik at ingen andre opplever det samme som min mor gjorde.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.