Holmlia Legesenter

Asperudveien 61/67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Sløveste legen

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Kort og greit om Jonassen som har vært fastlegen min i over 10 år. Sløv type, virker ikke som han bryr seg noe særlig om pasienten, sliter med å sende inn henvendelser, sliter med å sende inn min informasjon videre til hvor enn jeg har blitt henvist til.
Det hjelper ikke at det tar 5 uker for å få en time hos Jonassen heller.
Har vært ganske lojal ovenfor Jonassen, men når det tar 5 uker å få time så strekker ikke lojaliteten min lengre.

hører på alt og kan alt

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

forstår mine problemer,og alltid god humør.Han har vært legen min siden første dagen og helle familien er hos han,

Den slappeste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Jeg opplevde han som en som bry seg veldig lite om pasienten sin. For meg tokk det ett år før han henviste meg til spesialist, og han klarte å sende henvisninger med feil adresse på. Så timen hos spesialist har jeg aldri mottatt , men regning fra spesialisten har jeg fått to ganger, takket være Jonassen.

Lege er ok

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Lege er ok. Men den telefonen linje som er opptatt fra 0815. Er bare tull. Jeg ringte 22 ganger for å bestille akutt time. Men dessverre dame so took opp telefonen sa jeg må ringer i morgen igjen. Dette er bare dritt

Ingen bra fastlege!

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Er veldig misfornøyd over hvor dårlig tid denne legen har. Veldig vanskelig å få time, og da man kommer dit, så undersøker han deg veldig sjelden. Jeg føler jeg må mase hvis jeg skal få videre utredning ifht noe, og han lytter ikke til det jeg sier. Lite empatisk.
Har flere ganger kommet og opplevd å ikke få noe ut av timen.