Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Veldig bra lege.

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Sympatisk, lett å prate med, alltid blid, tar deg på alvor, får time raskt. Han strekker seg litt ekstra for pasientene, har jeg intrykk av. Anbefales på det varmeste!

En strålende fastlege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica Nyquist har vært min fastlege i mange mange år. Jeg vil aldri bytte. Hun er så lydhør, gir bestandig full oppmerksomhet til meg, selv om man ser at hun har masse å gjøre. Hun gir aldri utrykk for å ha dårlig tid, og er alltid like blid. Hun spør alltid om jeg er fornøyd med svarene hun har gitt meg, og det har jeg ALLTID vært.Selv om jeg bare er der kanskje maks 1-2 ganger i året, så er dette legen i mitt hjerte altså. Det er overraskende nok, heller ikke lang ventetid for å få time hos henne.

Anbefales!

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

En dyktig og hyggelig lege som setter av nok tid til pasientene. Føler meg sett, ivaretatt og involvert. Skryt også til sekretærene.

Tar seg tid til sine pasienter

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Veldig dyktig. Tar seg alltid god tid til meg som pasient. Flink til å følge opp.

Hyggelig

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Tar seg alltid tid til den ekstra tiden du trenger. Sjelden man må vente lenge på å få time. Viser genuint interesse.