Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Seriøs lege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Alltid hatt Monica.hun har hjulpet meg gjennom mye,og tar tak i ting.hun er også lett å prate med.går an å tulle med.er ikke en av de som alltid må være superalvorlige hele tiden,men fortsatt seriøs.sånt er bra!

super lege

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Jeg er rett og slett VELDIG fornøyd med Waagan. Han er faglig flink, og dersom det skulle være noe han lurer på undersøker han det alltid, istedenfor å bare sose bort svaret som jeg opplever at andre fastleger kan gjøre. Jeg blir alltid tatt seriøst, og det er lett å snakke med han. Legekontoret er i tillegg ryddig å forholde seg til, samt at jeg alltid får time når jeg ønsker det. Jeg må gjenta som personen over her skriver: Waagan har humor, godt humør, tar seg tid og er nøye. Han fikser og står på i.f.t. henvisninger o.l. Ungene liker han også. Anbefales!

En fin mann

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Jeg har hatt Tønseth som fastlege i noen år nå. Og som person så er han veldig bra. Og jeg er for det meste fornøyd med hvordan han er som lege. Men jeg er enig i noe av det som står under her. Det er ganger da jeg føler at det fort blir det psykiske som er årsaken.

Størrelse, legning eller hud farge, Yes he can!

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Thomas er den av legene jeg har hatt som tar ting på alvor både når du har vondt eller har det vondt. Om det er fysisk eller psykisk tar han den tiden han trenger og vurderer alltid situasjonen på ett nivå jeg aldri har opplevd.

Som pasient forventer man mye i ett land hvor man har alt, og dette er legen som bruker sin arbeidsdag til å virkelig hjelpe folk som trenger det størrelse, legning eller hud farge, Yes, he can!

Dyktig lege

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Har hatt han som fastlege i et par år nå. Han lytter, kommer med gode forslag, følger opp bra og ikke minst så husker han godt hva vi snakket om på forrige besøk (tilsynelatende uten å sitte å lese fra journalen!)