Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Superlege

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd! Har en kronisk sykdom som gjør at jeg til tider er ofte innom. Han tar seg alltid god tid og man føler seg godt ivaretatt. Har fått barn, og han er også helt suveren i møte med de små.
Jeg er kjempeglad for at jeg er så heldig å ha Tønseth som min fastlege!:-)

God til å kommunisere, flink lege!

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger før jeg byttet til Johnny Waagan. Jeg må si at han fremstår som både faglig trygg og flink til å kommunisere. Dette er en lege jeg kan anbefale alle (og jeg tror til og med han har ledige plasser). Brynsenglegene er enkle å få tak i på telefon, og er alltid hyggelige og serviceinnstilte. Jeg er kjempefornøyd, og det er mannen min også!

Meget fornøyd

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege noen år. Han er menneskelig og lyttende. Jeg føler meg ivaretatt og behandlet med verdighet. Han virker dyktig og effektiv. Mine beste anbefalinger!

Beste legen!

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica har vært min fastlege i over 15 år. Hun har fulgt meg gjennom mye forskjellig. Blant annet valgte jeg å gå til henne istedet for jordmor under begge mine svangerskap. Dette nettopp fordi hun er dyktig, pålitelig, engasjert, støttende og ikke minst lett å snakke med. Servicen hos Brynsenglegene er veldig bra. Hyggelige og behjelpelige mennesker både i skranken og på lab`en. Jeg har aldri opplevd å ikke bli tatt imot på dagen. Og har heller aldri måttet sittet tre timer å vente, slik jeg hører at man kan risikere på andre legesentere. Hadde jeg kunne gitt terningkast 6, hadde jeg gjort det, istedet får jeg gi full pott med en fem-stjerners :)

Svært bra

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica var min fastlege gjennom mange år. Måtte bytte pga. flytting, men savner henne fortsatt. Ble alltid godt ivaretatt. Hun lyttet og svarte på det meste. Seriøs og oppdatert.