Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Svært bra

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica var min fastlege gjennom mange år. Måtte bytte pga. flytting, men savner henne fortsatt. Ble alltid godt ivaretatt. Hun lyttet og svarte på det meste. Seriøs og oppdatert.

Utrolig fornøyd

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Har gått fast til Tønseth i over 11 år pga av kronisk psykisk sykdom. Og jeg er kjempefornøyd. Han tar meg alvorlig både når det er psykisk men også fysisk. Det har vært mange kriser fysisk og da får jeg komme med en gang, også når han er borte. Da får jeg time hos en av de andre legene. Det er veldig bra samarbeid mellom alle legene, de spør hverandre dersom de er usikre og ringer Tønseth om han ikke er der. Men det er ikke ofte at han ikke er tilstede.
Han kommer også på ansvarsgruppemøter og ringer NAV dersom de ikke følger opp som de skal. Det er aldri problemer med å få videre henvisning om det er DPS eller sykehus. Som kronisk syk med store behov har det aldri vært fastlegen som har vært problemet men spesialisthelsetjenesten. Viser stor innsikt når det kommer til psykiske lidelser og alt det andre som følger med. Har humor og jeg føler ikke at jeg er hypokonder når jeg har fysiske sykdommer.

Men han er ettertraktet og har full liste. Tror han kunne fått venteliste dersom det var mulig

Veldig hyggelig og flink

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Jeg har bare vært hos henne en gang, men har veldig godt inntrykk. Hun lytter til det jeg sier og kommer med gode innspill og tilbakemeldinger.
Jeg er veldig godt fornøyd med henne!

Den beste legen jeg vet om.

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Veldig hyggelig, ordentlig og flink. Får time raskt dersom det er alvorlig.

Ekstremt bra

Lege: Thomas Tønseth Skrevet

Den beste fastlegen man kan ha. Tar seg tid når det trengs (og er derfor vanligvis forsinka).