Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Dette er en lege jeg ikke føler meg vel hos. Han lytter dårlig og man har følelsen av at han ønsker deg ut av kontoret raskest mulig. Jeg har vært hos ham både med min datter og i forhold til meg selv og har hatt samme opplevelse hver gang.

Jeg var lykkelig med Dr Lohan

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg byttet til SL siden 2012 etter at fastlegen min var ikke på arbeid flere ganger og det var det beste som skjedde med meg. Han var så flink, dyktig, og omsorgsfull person. Du får der god tid, og veldig god hjelp. Jeg var så fornøyd med han til at jeg måtte flytte fra Hamar på grunn av jobben. Jeg vil takke ham ordentlig på alt hjelpen som jeg fikk.

Beste legen!

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Han er virkelig en fantastisk og dedikert lege. Har alltid vært der for meg. Han fortjener all heder og ære for jobben han gjør, og personen han er. 1 million stjerner!

Skuffende!

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg endte opp med Shahid Lohan etter at min fastlege gikk av med pensjon. Jeg er ikke den som lett drar til legen, med mindre jeg er virkelig bekymret. Jeg dro til han i forbindelse med uforklarlig nummenhet i kroppen.
Det gikk fort fra jeg begynte å forklare plagene til jeg følte jeg bare var til bry for han. Han virket total uinteressert og det ble virkelig ubehagelig for meg etterhvert. Han virket veldig ivrig på å bli ferdig med "undersøkelsen" og undergravde mine følelser og meninger totalt! Jeg ble hele tiden avbrutt og han virket oppgitt når jeg spurte spørsmål.
Jeg fåreslo henvisning videre, men det var han ikke enig i.
Det endte med at han sendte meg hjem uten særlig undersøkelse og sa "det går nok sikkert over av seg selv".

Etter noen måneder kom jeg tilbake igjen med de samme plagene og ble møtt med samme attituden. Jeg har aldri følt meg mer som en hypokonder i hele mitt liv, og det kan jeg love deg at jeg er langt ifra!
Jeg måtte krangle meg til en henvisning videre, som etterhvert resulterte i en veldig seriøs diagnose.

Jeg sitter igjen med en litt håpløs følelse etter mine opplevelser med Lohan. Jeg trodde jeg skulle komme til en ganske trygg plass der jeg ble lyttet til, men i stedet gikk jeg derifra med en klump i magen og tårer i øya. Det er virkelig vondt å føle at en ikke blir trodd av sin egen lege. Jeg byttet lege med en gang etter dette!

Delte inntrykk

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Å komme til Lohan da min forrige lege flyttet var en god opplevelse. Han har sett meg, hørt meg, og strekt seg lenger enn jeg har opplevd andre leger gjøre.
Derimot har jeg hatt ubehagelige opplevelser.
Han har virket utålmodig og irritabel når jeg har ankommet, ikke vært villig til å høre ferdig og avbryter før man får lagt frem, for så å bli direkte sint når man påpeker at han faktisk ikke har svart på det man spør om fordi man ikke har fått lagt frem spm.
Det som uroer meg mest er at hans meninger ved et par tilfeller har gått på tvers av et flertall annet helsepersonell derav to spesialister.
To av legebesøkene har vært såpass ubehagelige at jeg har vært tømt for energi etterpå. Der jeg har vært nødt til å være den som forholder meg rolig og påpeker at han ikke oppfører seg særlig proffesjonelt ved å ikke lytte.
Jeg er ikke feilfri, men jeg hadde aldri kjeftet på mine kunder og pasienter på den måten. Da hadde jeg tatt meg fri et par dager for å lade opp igjen batteriene.

Disse negative opplevelsene gjør meg usikker på om dette er legen for meg