Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Viktig med trygghet!

Hei!
Løvfald er en lege hvor du føler deg ivaretatt. Han følger virkelig opp med prøvesvar og medisiner. Bruker konsultasjonen til å lytte og forklare hva som er best for meg

Endelig en lege som ser deg

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Så godt å komme til en lege som tar deg på alvor, men samtidig er avslappet og ikke moraliserende og formanende. Han ser deg som pasient og tar avgjørelser deretter. Fikk denne legen da server få ledige, og Gud så glad jeg er for at jeg havnet her!! Anbefales!

Meget tillitsvekkende og dyktig

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Dr. Løvfald er veldig dyktig til å formidle kunnskap på en måte som er forståelig for en lekmann. Han er flink til å lytte, og det virker som han virkelig tar hensyn til det menneskelige aspektet, samtidig som han holder seg til det evidensbaserte. I tillegg virker han å være passelig restriktiv med henvisninger og resepter der han som fagperson mener risikoen er ubetydelig. Han forklarer deg heller hvorfor risikoen er ubetydelig, hvilket er langt mer betryggende enn å bli sendt til alskens unødvendige undersøkelser for å utelukke alt mellom himmel og jord. Det eneste, som andre også har påpekt, er at han er kronisk forsinket. Dette er en konsekvens av at han lar pasientens behov styre konsultasjonens lengde, ikke klokka. I utgangspunktet er det en god ting, men når det ikke hensyntas i bookingen kan det bli smått irriterende for vedkommende som blir sittende en time ekstra og vel så det på venterommet. Det er i hvert fall ikke vits i å møte opp tidligere enn akkurat på avtalt klokkeslett med mindre du er første pasient for dagen.

Omsorgsfull lege

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Han er den beste legen jeg noen gang har hatt. han er omsorgsfull og tar seg tid il pasienetene sine. selv om vente tiden er litt forlangt men det er verdt hvert eneste sekund å vente på å få behnadling hos han. Ved en feil jeg kom ut av hans system og måtte til en annen fastlege men ville gjerne tilbake til han. Ventet lenge til det blir ledige plasser men tilslutt fikk jeg det. Hele familien går hos han og alle er fornøyde. Føler meg trygg hos han.

Fantastisk lege!

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg har hatt flere leger gjennom tiden, og hatt problemer psykisk. Lohan er den første legen jeg føler har tatt meg på alvor og satt igang tiltak som har hjulpet meg. Utrolig hyggelig og dyktig lege, kort ventetid, og lett tilgjengelig på telefon. Anbefales til alle!