Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Finnes ikke bedre!

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Meget dyktig lege som tar deg på alvor. Lytter til hva jeg som pasient sier og er rolig og behagelig å snakke med. Faglig sterk lege som er flink til å uttdype og forklare seg på en profesjonell måte. Anbefaler han på det sterkeste.

Et godt, men kronisk forsinket medmenneske

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Mons er et godt og omsorgsfullt medmenneske som bryr seg om deg og er virkelig interessert i å hjelpe deg. God oppfølging, henvisningspraksis og adekvate medisinske vurderinger. Helt topp!

Ulempen hos Mons er at alt engasjementet og omsorgen fører til at han er kronisk forsinket. Sist gang godt over en time, men jeg har ventet over to timer ved en anledning. Dess senere ut på dagen, dess mer forsinket.

Jeg vurderer nå om jeg dessverre må bytte fastlege til en kanskje mindre omsorgsfull men mer presis fastlege, siden jeg ikke har tid til å vente så lenge de gangene jeg har behov for hjelp. Jobb må skjøttes.

Stor fan

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Jeg har brukt Mons i mange år, både til meg og min sønn som er 9 år. Flyttet ut av Oslo for mange år siden, men det finns gode grunner for å beholde ham som fastlege. Jeg er sjelden veldig syk, men han tar meg alltid på alvor og det føles som å treffe en venn hver gang jeg er der. Da min sønn var liten og syk, og jeg var en livredd alenemor, ringte han meg privat på kveldstid for å følge opp sønnen min. Sånne fastleger som Mons burde det vært mange flere av, han er et ekte medmenneske! Får ikke hjelpe at vi må vente lenge hver gang vi skal på besøk, det betyr bare at han bryr seg like mye om alle!

Usedvanlig gode evner i kommunikasjon

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Der denne legen har evner utover det medisinsk faglige.
Han er oppmerksom og konsentrert med pasienten i fokus. Her fikk jeg en følelse av å være i de beste hender fordi han er observant og god på kommunikasjon.
Med sitt gjennomført vennlige vesen føler jeg meg trygg hos han.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Han har alltid god tid og jeg føler at jeg blir hørt.