Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Ikke lyttende

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg har bare vært hos Lohan en gang. Jeg byttet til han fordi min tidligere lege, som jeg er veldig fornøyd med, både er ute i lang permisjon og har kontor i en annen by. Jeg er delvis uføretrygdet, og nå hadde jeg et akutt behov som var relatert til den sykdommen, dessuten er det på tide å vurdere om jeg kan ha nytte av høreapparat.
Siden det var første gangen hos Lohan ville jeg fortelle noe om min sykehistorie og gjøre det litt lettere for han å sette seg inn i hva som sto i journalen. Men dessverre opplevde jeg at han ikke var interessert i hva jeg sa i det hele tatt, han tittet litt overfladisk i journalen (som er ganske tykk), og visste tydeligvis bedre enn meg hva det dreide seg om. Han avslo det jeg ba om, han måtte se nærmere på journalen sa han. Da jeg gikk la han konvolutten med journalen som jeg hadde med på toppen av bunken i et skap som var fullt av lignende konvolutter - sikkert over hundre. Nå har det gått et par måneder, og jeg har ikke hørt noe, så jeg antar at han ikke har lest noe mer i journalen min.
Når det gjelder høreapparater henviste han meg videre til spesialist uten å stille et eneste spørsmål.
Jeg opplevde han dessverre som ikke lyttende og helt uinteressert i min situasjon, og nå har jeg byttet fastlege.

En dyktig fastlege han er

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

En dyktig lege som alltid lytte til pasienten og ta det pasienten sier på alvor. Jeg anbefaler ham på høyest grad.

Tar deg ikke alltid på alvor..

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

En hyggelig lege på mange måter, men... Hosta på meg et brudd/brist i et ribbein, og når jeg forklarte det til han så lo han litt og sa at jeg var nok støl. Jeg vet hvordan det er å være støl, dette var mye værre og det var vanvittig vondt å puste/hoste/le/ligge. Nå 6 mnd etter er det fortsatt vondt.

En super lege

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Opplever at han heller sjekker for mye enn for lite! Selv når det gjelder ting som egentlig er bagateller. Og han tar seg generelt god tid sammenlignet med andre Oslo-leger jeg har møtt. Han virker på ingen måte stresset, men er rolig og tålmodig.

Thjaa

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Har veldig dårlig tid, og tar ikke alltid pasienten på alvor. Når du forteller symptomer, stiller han ikke noe spørsmål slik som "har du dette i tillegg?", han bare hopper il konklusjonen ut i fra det pasienten sier. Han er en hyggelig fyr utenom dette, samme med resepsjonen, smilende,hyggelige mennesker.