Brattlikollen Legesenter

Sandstuveien 60 A 1184 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brattlikollen Legesenter

Verdens beste fastlege

Lege: Marthe Kilde-Arctander Skrevet

Jeg har hatt Marthe som fastlege siden hun begynte på Brattlikollen legesenter for noen år siden. Hun er virkelig verdens beste fastlege. Hun er faglig dyktig, hyggelig, imøtekommende, blid, rolig - ja, alt man kan ønske seg i en lege! Jeg håper hun kan være min fastlege for alltid.

Trygg og medmenneskelig

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Går sjelden til legen. Når jeg først går til helgen er det viktig å møte en dyktig lege. Byttet nylig fastlege til en i nærheten av hvor vi bor. Utrolig fin fyr som lyttet bra, men tør også utfordre meg.
Burde byttet til han tidligere.

Sender 2 fakturaer på ett legebesøk.

Lege: Marthe Kilde-Arctander Skrevet

Jeg var på en konsultasjonstime der jeg betalte på automaten deres i klinikken. Det jeg ikke viste var at det kostet også penger å bestille time via helsenorge. Derfor gikk den andre fakturaen rett til inkasso uten at jeg viste det. Det handler ikke om hvor mye det koster, jeg kan gjerne betale den kostnaden de mener de skal ha, men det siste jeg aksepterer er at jeg får inkasso krav som jeg ikke vet om og ikke skjønner hvorfor kommer i postkassen min. Meget misfornøyd.

Empatisk og omsorgsfull

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Henrik er en empatisk og dyktig lege som ser problemstillinger både fra egen og pasientens side. Han er lyttende og legger til rette for optimale løsninger som gavner pasienten.

Øvrig helsepersonell på kontoret er hyggelige og imøtekommende.

Særdeles profesjonell og gir en trygghet også i sitt vinnende vesen!

Lege: Else Camilla Angell Sekne Skrevet

Av en eller annen grunn ble legebesøket mitt i dag opplyst med at min fastlege var byttet fra siste besøk for ca. 2 år siden.

Angell Sekne er ikke bare profesjonell som Lege, men tar også tiden med særdeles grundig undersøkelse og viser en empatisk side jeg ble meget trygg og takknemlig for!

Anbefaler alle som vil ha det samme når behovet for trygghet er tilstede ved ønske om godt svar og medmenneskelighet!

TAKK!!

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ +