Brattlikollen Legesenter

Sandstuveien 60 A 1184 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brattlikollen Legesenter

Meget tillitsvekkende,kunnskapsrik og engasjert lege

Lege: Else Camilla Angell Sekne Skrevet

Min opplevelse av Else Camilla Sekne er at hun er meget dyktig. Klar i talen, lytter og tar seg tid til å høre om mer enn bare den ene tingen du kom for å sjekke.

Rask til å svare mht prøver. Lite til ingen venting på å komme inn.

Meget fornøyd med legen min.

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Else Camilla Angell Sekne Skrevet

Er veldig nøye. Gir klare tilbakemeldinger etter undersøkelser. Sender raskt til spesialistundersøkelser

Helt fantastisk

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Det er ikke ofte man møter på en så ydmyk og dyktig fastlege. Her følte jeg at jeg endelig ble hørt, forstått og tatt på alvor. Tusen takk for all hjelp.

Fantastisk fastlege!🏆

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Tillitsvekkende, lyttende fastlege, med god tid, gode råd og med en rolig tilstedeværelse.
Alle burde ha en fastlege som han!
Venteværelse på legesenteret, er nydelig innredet og man slapper av med en gang.
Også de tre legesekretærene som jobber der, gjør en super jobb, med smil, ro og tilstedeværelse..

Enorm fagkompetanse

Lege: Else Camilla Angell Sekne Skrevet

Else har en veldig mild og rolig fremtoning. Hun er utvilsomt svært kunnskapsrik, og er enormt grundig i utredning og dokumentasjon.

I pasientkontakten oppfatter jeg henne som litt usikker. Kommunikasjonen synes jeg også blir ganske tørr, med et litt for klinisk preg.

Else vil være et trygt valg for pasienter som har komplekse sykdomsbilder og ønsker et sterkt faglig fokus. De som vektlegger faktorer som småprat kan nok finne leger som passer bedre for dem.