Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sagene lokalmedisinske senter

Veldig flink, men utilgjengelig

Lege: Liv Risvold Vikan Skrevet

Hadde henne som fastlege en kort stund. Hun var hyggelig og flink, virket som en veldig bra lege. Kontordamene sørget for at jeg «aldri» kunne få time hos henne så da måtte jeg bytte til en jeg kan komme til, dessverre.

Hjulpet meg gjennom mye.

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Når jeg begynte hos Dr. Lars Sandve så var jeg ikke spesielt fornøyd. Det har vært mye temperament fra min side over hvor lite han har forstått meg. Men etterhvert som jeg har lært mer og mer om meg selv gjennom Dr. Lars så ser jeg bare godhet og i han som lege. Han er dyktig, og han gir seg ikke, jeg har mye å takke han for. Jeg er ikke typen til å innse hva som feiler meg når det gjelder psykiske personlige problemer, men han har fått meg til å innse mer og mer og mer. Han har hjulpet meg med ett nå over syv år gammelt smertefullt problem, og jeg venter nå på operasjon. Ingen andre har giddi å prøvd å finne ut av disse fysiske plagene mine, og kastet meg heller inn i en psykosomatisk bås, men smertene er reelle, og har ødelagt meg mye, så takket være denne enestående legen, vil jeg nå snart endelig få hjelp. Han har hjulpet meg både psykisk og fysisk, og vel, han er og blir enestående.

Roleg og god kommunikasjon

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Lyttar til pasienten og er roleg i framtoning. Humor er bra å ha som lege, og der leverer Lars.
Både fått konsultasjon vis nett og ved oppmøte, og begge deler har vert problemfritt.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Jeg har vært hos mange leger oppigjennom livet, både fastleger og leger i spesialhelsetjenesten, men jeg har aldri opplevd en lege som Lars. Han er veldig forståelsesfull, han ser hele deg, lytter med fullt fokus og er på jobb for å ivareta deg og din helse.

Han følger meg opp så grundig og tar så godt vare på meg at jeg nesten skulle ønske jeg var syk oftere.

Vi med som har Lars som vår fastlege har virkelig vunnet fastlege-lotteriet.

Hyggelig og menneskelig

Lege: Helene Østerås Skrevet

Helene er roligheten selv. Hun lytter og finner alternativer sammen med deg. Og masse mer positivt.
Den beste legen jeg har vært borti.