Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sagene lokalmedisinske senter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lars Sverdstad Sandve Skrevet

Faglig dyktig, rolig og tar seg tid til en prat med humor som ufarliggjør. Omtenksom og ser hele mennesket.

grundig og varm

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

gjør jobben, lytter, bryr seg, er dyktig.
faglig oppdatert lege, som er nysgjerrig og følger opp alle avtaler.
Anbefales på det sterkeste!

Omsorgsfull og faglig sterk

Lege: Helle Lee Elena Beck Figenschow Skrevet

Svært flink og omtenksom. Faglig solid i bunn og genuint opptatt av å finne optimal behandling for pasienten.

Profesjonell, empatisk og punktlig

Lege: Liv Risvold Vikan Skrevet

Veldig fornøyd med Liv. Jeg har vært borti en del fastleger og andre leger, og det kan være fullstendig skivebom å bytte fastlege.

Dette er min første kvinnelige fastlege, hvorfor har man fordommer mot det? Aldri noe tull eller rot, veldig trygg å forholde seg til, vet når hun skal henvise videre, presis og punktlig.

Dr. Vikan tar seg faktisk god tid dersom det er nødvendig, selv om hun garantert har alt for mye å gjøre.

Dersom du vil bytte til Liv, tror jeg du må bytte raskt eller belage deg på svært lang kø.

Annet om legekontoret: Ser noen har klaget litt på andre ansatte eller sekretærer, jeg har ikke hatt noe dårlige erfaringer. Generelt en veldig ryddig gjeng. Kan være lang ventetid dersom du må ringe til legekontoret - dette bør du unngå på generell basis.

Alle leger og turnusleger og hvilke dager de jobber ligger på legekontorets nettsider. Enkelt å forholde seg til.

10/10.

Empatisk

Lege: Liv Risvold Vikan Skrevet

Liv er vennlig, sympatisk og kunnskapsrik. Hun er veldig behagelig å være rundt og jeg har full tillit til henne. Føler meg godt ivaretatt.