Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Fantastisk god lege!

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Er så fornøyd med fastlegen min Anna Maria Persvold.
Hun er grundig og tar seg tid til å forklare ting slik at jeg selv skjønner mer av ting som skjer i kroppen min. Hun følger opp ting og i tillegg er hun en hyggelig person! Setter også pris på å få utskrift av undersøkelser, blant annet blodprøve som hun også gir kommentar til. Jeg synes også hun som er i resepsjonen gjør en god jobb!

Anbefales på det sterkeste

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Jeg har tidligere skrevet en vurdering av Ellen. Mitt første besøk var en herlig opplevelse, og fortsatt har jeg samme opplevelse når jeg er hos henne. Sliter med rygg og psyke, Ellen besitter en meget god tverrfaglig kompetanse. Hun setter virkelig pasienten i sentrum.

Fantastisk lege som man skal lete lenge etter.

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Thorsen i over ett år nå med diverse diagnoser. Hun gir av seg selv, og er meget kunnskapsrik. Som en annen skriver er hun ikke redd for å innhente den kompetanse hun ikke selv sitter på.
Hun ordner opp, forsøker det som forsøkes kan,og gir seg overhodet ikke. Det beste er man nesten blir frisk av møte henne. Alltid blid og hyggelig, og tenker helt tydelig på sine pasienter.

Håper hun forblir på Dyretråkket. Hilsen en meget fornøyd pasient.

fantastisk oppfølging av svangerskap

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Dr Thorsen er kunnskapsrik og dyktig. Heller ikke redd for å konferere sine kolleger og utnytte deres ressurser.
Det gleder meg stort å se at hun ikke er oppført med noen reservasjoner.

Hyggelig, empatisk og imøtekommende lege

Lege: Navneet Singh Skrevet

Navneet Singh er en hyggelig lege som er tilstede hos pasienten. Han lytter, observerer og snakker med deg før han legger inn observasjoner etc. på PCen. Han er empatisk, men også litt streng. Hvis pasienten trenger henvisning videre får man det raskt og effektivt. Han er fastlege for meg og begge barna mine, og vi er veldig fornøyde alle tre.

De har timebestilling per SMS som virker bramen det er manuell respons, så man må vente litt på svar.

Singh har godt med akuttimer, så må man til lege får man som regel time på dagen.