Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Kjempeflink lege

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ellen. Hun er faglig dyktig, i tillegg til å være varm og behagelig som person. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor og hun tar seg god tid til pasientene. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen beholder jeg Ellen. Tør rett og slett ikke satse på at jeg får en ny lege jeg er like fornøyd med som henne.

Fantastisk lege

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Anna Persvold er en fantatisk lege. Hun er en meget dyktig lytter. Flink til å vise empati. Alltid i godt humør. Super på å finne løsninger. Hun kan absolutt anbefales. Heldig er jeg som har henne

Vikarlege Bjørn Fredrik Lie

Lege: Navneet Singh Skrevet

Jeg dro til han for første gang med sønnen min. Jeg følte at han lyttet til problemene vi hadde, var utrolig flink og empatisk i hvordan han håndterte oss. Jeg følte meg trygg som foresatt hos han.

En lege du kan snakke med

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Hun er alltid blid, til stede og grei å kommunisere med. Ikke noe tull, blir sendt videre til spesialist hvis det er nødvendig.

Meget bra!

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ble overført til Ellen etter å ha vært pasient hos Bjørn Lie i mange år. Ellen var også hans vikariat en periode. Ettersom Bjørn Lie var så unik, ble jeg bekymret over hvordan dette ville gå, men Ellen er sannerlig unik hun også, og kommer til å overta for Bjørn smertefritt! Hun engasjerer seg med hjerte like mye, og er absolutt å anbefale!