Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Uprofesjonell behandling- lavt kunnskapsnivå

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Lite imøtekommende og empatisk- virker utålmodig og arrogant. Liten innsikt i alkohol problematikk og utfordringer rundt dette- kom m enkle, latterlige forslag som ikke var løsningsorientert i min situasjon.

Kjempefornøyd på mange punkter!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Steinar Helberg er lett tilgjengelig, sjelden jeg har måttet vente over en uke på time. Han er veldig direkte og liker å komme med meninger, så enkelte ganger kan jeg glemme å komme med spørsmål jeg hadde. Men er man konsekvent, så får man svar. Han kan til tider virke litt nedlatende, men jeg opplever han som så dyktig at jeg lar det passere. Han er også hyggelig og har humor. Dersom jeg ønsker henvisning andre steder, får jeg det alltid, så langt det er dekning for det eller dersom jeg skulle insistere. Har hele tiden vært åpen om min lille helsebekymring, og får forståelse og blir tatt på alvor dersom det ikke er helt ubegrunnet.

Kort ventetid på selve legekontoret også, med veldig hyggelige sykepleiere og servicen er topp. Kan virkelig anbefales!

Han tar alltid i mot meg med respekt! Uavhengig av grunnen til at jeg er der.

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Han får deg raskt i behandling og klarer å se hele mennesket. Ikke bare sykdommen. Han graver dypere. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Dyktig og erfaren

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jer ville anbefale denne legen. Han har tatt meg på alvor, lyttet til meg, sendte meg til videre behandling og diagnostikk. Jeg opplever han som hyggelig og pålitelig og ikke minst høflig.

Har aldri møtt han

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Han er sikker en bra lege, men to ganger kom han ikke på jobb, den ene gangen ble ikke varslet. De andre gangene ble jeg henvist til en ung lege som var alltid ledig. Så han er ikke lenge fastlegen min.