Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Jeg må advare mot dr. Helberg

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg må advare mot denne legen. Dr. Hellberg er lettvin og overfladisk, gjør ikke en grundig nok jobb. Jeg vet ikke om dette skyldes at han ikke tar seg bryet med å bruke tid på å finne ut hva som er riktig behandling av pasienten eller om han ikke er faglig dyktig nok. Jeg gikk til ham for forskjellige fysiske problemer gjennom noen år og ble stadig mer bekymret for behandlingen jeg fikk. Jeg byttet fastlege og fikk bekreftet at det var godt at jeg byttet.

Effektiv og engasjert

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Hyggelig, innsiktsfull, intelligent og kunnskapsrik.

Varierer veldig

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har hatt Helberg som fastlege i flere år og har opplevd å mange ganger bli møtt på en bra møte, spesielt dersom det er tydelige sykdommer/problemer eller hjelp på dagen til barna når de er syke. Derimot har jeg opplevd ham som svært avvisende og uvillig til å yte hjelp/undersøke/henvise ved mer usikre problemstillinger. Kvinnesykdommer, gynekologi og svangerskapsomsorg er ikke denne mannens sterke side. Hvis du er mann med konkrete, lett diagnostiserbare problemer og sykdommer, er dette legen for deg. Men dette er ikke legen som trøster eller stryker deg med hårene. Vil du ha en lege som er forutsigbar, har tid til deg og lytter til det du har å komme med hver gang du er der, er det nok best å finne en annen lege. Det gjorde jeg til slutt.

Veldig bra, vil ikke bytte!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Helberg er svært oppegående, flink og genuint opptatt av å gjøre en god jobb. Han kan nok oppfattes noe direkte og til tider arrogant av noen, men han er ærlig og direkte, og henviser videre der det er behov. Særdeles effektiv, og en glitrende fastlege!

Dyktig

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Tok opp tre problemer da jeg var hos Helberg. Han tok seg god tid, og virket ikke brydd over at jeg lurte på en del ting. Kan virke noe nedlatende og svarte ikke særlig konkret på det ene spm mitt, men ellers er han en dyktig lege.

Et stort minus er at jeg prøvde å få time i 2 måneder. Resepsjonisten sa at jeg ikke hadde blitt registrert i systemet (byttet fastlege), selvom Helberg sto oppført som min fastlege da jeg logget inn på minfastlege.no.