Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Anbefaler Steinar Helberg på det sterkeste. Empatisk, dyktig og dirkete. Det er også enkelt å få time innenfor rellativt kort tid.

Særdeles flink lege!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har hatt Steinar Helberg som lege mange år nå og har ikke annet enn positive ting å si om han. Hyggelig, imøtekommende og gir et inntrykk av utrolig høy faglig kompetanse! Det siste føler jeg at kan si med ekstra tyngde ettersom jeg selv er medisinstudent. Han har alltid hjulpet meg på en flott og effektiv måte og han har alltid vært god å snakke med!

Anbefaler Helberg på det sterkeste!

Jeg kjører 3,5 mil for å komme til legen.

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Jeg har valgt å ikke bytte fastlege selv om jeg har flyttet over tre mil vekk. Her har jeg alltid blitt tatt på alvor, alltid blitt ivaretatt. Han finner alltid en løsning, om det så tar litt tid. Jeg får gode og detaljerte forklaringer. En jordnær lege og et godt medmenneske.

En flott lege!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har vært hos Dr.Helberg såpass mange ganger de siste årene at det nesten begynner å bli flaut, men han er alltid imøtekommende, hjelpsom og effektiv. Ser at noen har kommentert at han er arrogant, men jeg ser mer på han som forfriskende og som en som ikke legger noe imellom og stakkarsliggjør deg! Har gått til han med diverse fysiske problemer og på et tidspunkt psykisle, og han har alltid ordnet opp raskt, henvist meg til de nødvendige instanser og sørget for rask prosess. Dr.Helberg tar seg alltid god tid til meg og jeg vil anbefale han på det varmeste!

Helberg er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Aldri før har jeg opplevd å føle meg så godt ivaretatt hos noen annen fastlege. Anbefales!!