Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

5 ukers ventetid på time der

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Det er 5 ukers ventetid på time der hver gang.
Føler ikke at jeg får den hjelpen jeg trenger. Jeg må alltid komme med forslag selv på hvor han kan henvise meg videre. Dette resulterte i at det tok 4 år før jeg fikk svar fra en spesialist på hva som faktisk feilet meg.. Dette fordi han ikke henviste meg videre til spesialist og ikke klarte selv å se på røntgen og mr hva som feilet meg. Spesialisten så det med en gang og jeg ble raskt henvist videre til operasjon av spesialisten. Når til og med jeg kan se på et røntgenbilde at noe ikke er helt som det skal være, så burde også legen klare å se det.

Han er en hyggelig mann, det skal han ha.

Sekretærene er ofte sure og frekke.. sist jeg var der var hun ene faktisk hyggelig.. tror det var en vikar eller nyansatt.. Ble overrasket over at hun ikke var spydig. Håper hun jobber der fremdeles og fortsatt er hyggelig, for hun er noe det legekontoret virkelig trenger.

På venteværelset er det mulig å høre hva som blir sagt inne hos legen hvis man sitter rett utenfor døren, så ikke ta opp intime problemer der hvis du ikke ønsker at de utenfor døren skal høre det.

Meget fornøyd!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har ikke hatt Helberg som fastlege mer enn litt over ett år og har kun vært hos han to ganger. Begge gangene jeg vært innom har han vært utrolig imøtekommende og utrolig hjelpsom. Han er ikke bare veldig dyktig i faget sitt men har humor og er utrolig blid, noe som gjør at du føler deg veldig velkommen når du er der. Han bruker godt til til deg. Jeg er super fornøyd med å ha han som fastlege og vet at jeg kan komme for den minste ting!

Flink og hyggelig lege

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Besøkte Sortebogen for første gang etter å ha hatt ham som fastlege i fem år. Ut over det jeg var der for, tok han tid til å spørre ut om generell helsetilstand, familiens helsetilstand, og tok også noen tester. Hyggelig og effektiv lege.

Godt fornøyd

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har hatt Steinar som fastlege i svært mange år. Som andre her inne skriver har også jeg beholdt han etter at jeg flyttet da jeg føler han finner gode løsninger for meg. Jeg har i perioder hatt mange besøk for både medisinske plager men også psykiske etter en svært turbulent tid på jobb hvor jeg var svært langt nede.

Det er korrekt som enkelte skriver at Steinar er svært direkte, men for meg har det vært en befrielse, og jeg føler i høyeste grad å bli tatt på alvor hos han. Selvsagt skal han også bruke sin medisinske bakgrunn når han vurderer veien videre, og dette har gitt meg det sparket og løftet jeg trenger for å komme meg videre. Vil du ha en lege som hører på deg, og snakker rett fra levra er Steinar legen for deg. Om du vil ha en lege som pakker ordene inn og følger din pipe selv om han mener det er uforsvarlig bør du lete videre. Jeg vet i alle fall at jeg vil bli så lenge jeg bor i Oslo.

Meget misfornøyd

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har vært hos denne legen to ganger men nå har jeg byttet. Riktignok er det greit å få time og praktisk med parkering utenfor hvilket er positivt. Men når jeg kommer til legen etter et brudd med kjæresten som jeg mistenkte for utroskap og derfor ønsket en full sjekk for seksuelt overførbare sykdommer, og reaksjonen jeg får er et lengre foredrag om hvordan norske jenter drikker for mye, er lette på tråden og kler seg slik at det ikke er så rart at de blir voldtatt!

Hvordan det nå enn var ment er det rett og slett ikke greit, og vitner om fullstendig mangel på det engelskmenn kaller "bed side manner".