Gleng Legesenter DA

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gleng Legesenter DA

Vennlig, våken og bruker den tiden som trenges, absolutt fornøyd!

Lege: Faris Abbas Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år og jeg er meget fornøyd. Han tar seg god tid og sørger for att alle mine spørsmål blir besvart tydelig og tilfredstillende, jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra!

Verdens beste fastlege!! :):):)

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Hun er utrolig sympatisk, tar seg tid til deg og er utrolig flink til å finne ut hva som er galt og sender meg raskt videre hvis hun ikke finner ut hva som er galt. hun gir deg ikke før hun får svar. alltid blid og hyggelig, anbefales på det sterkeste. meget dyktig!

Hun hører og forstår pasienten veldig godt og kommer med flere andre løsningsforslag om det første forsøket ikke ga resultat. Hun jobber raskt, strukturert, effektivt.
Hun gir seg ikke før alt er utredet. :)
Kan anbefales på det sterkeste. :)

God fastlege

Lege: Faris Abbas Skrevet

Faris er en god fastlege. Han lytter, er positiv og henviser deg videre hvis han er usikker. Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Vi har ett godtok trygt lege- pasient forhold og jeg anbefaler han videre.

Veldig bra lege !

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Veldig blid og hyggelig og har alltid tid til å høre på pasienten.
Føler meg veldig godt ivaretatt og hun gir seg ikke før hun har
funnet riktig diagnose. Er ikke redd for å videresende deg til spesialist hvis hun føler at det er nødvendig.

Ikke noe særlig.

Lege: Faris Abbas Skrevet

Denne legen var bra, helt til han var borte et års tid. Er virkelig ikke den samme legen lenger.

Virker ikke som han tar deg på alvor, det er inn med fortelle om hva som feiler deg, så glemmer han, roter med pasienthistorikken. så er det henvisning til andre plasser, virker ikke som han prøver på noe selv.

Han var en bra lege men nå syntes jeg ikke det lenger.