Gleng Legesenter DA

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gleng Legesenter DA

Negativ opplevelse!

Lege: Faris Abbas Skrevet

Jeg dro til denne legen fordi min fastlege var på ferie. Dette har jeg angret på i etterkant. En dårlig lege som ikke lytter og som ikke tar pasient på alvor. Lot meg ikke snakke og sa at jeg skulle svare direkte på spørsmål..følte meg fryktelig etter at jeg har vært hos denne legen og fikk ingen hjelp..ble bedt om å kontakte min fastlege når hun er tilbake fra ferie..

Helt klart den beste legen jeg har hatt

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Hun er utrolig sympatisk, tar seg tid til deg og er utrolig flink til å finne ut hva som er galt og sender meg raskt videre hvis hun ikke finner ut hva som er galt. hun gir deg ikke før hun får svar. alltid blid og hyggelig, anbefales på det sterkeste. meget dyktig.

Den aller beste legen man får tak i! :)

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Hun hører og forstår pasienten veldig godt og kommer med flere andre løsningsforslag om det første forsøket ikke ga resultat. Hun jobber raskt, strukturert, effektivt.

Hun gir seg ikke før alt er utredet. :)

Kan anbefales på det sterkeste. :)

Veldig bra lege

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Hyggelig og samvittighetsfull. Tar seg tid og følger opp pasienten. Sender videre for utredning ved behov

Både og..

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Flodin er imøtekommene til en viss grad. Hun hører på hva du har å si, og virker trygg på sin kunnskap. Jeg hadde allikevel følelsen av at jeg ikke ble tatt på alvor når jeg gikk til henne. Fikk stort sett aldri noen behandling for problemene jeg tok opp, og hun mente stort sett at det ikke var noe galt, eller at det gikk over av seg selv.