Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kathrine Gjertsen Skrevet

Hun er normal presis og setter meg som person og pasient i sentrum. Er dyktig. Tar seg god tid og spør til slutt: «er det noe mer du lurer på? Jeg er alltid i godt humør når jeg går ut av kontoret

Tar til alvorlig

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Jeg har brukt Bente i mange år nå. hun følger nøye opp ting. Føler meg trygg hos hun. Tar meg og mine plagget på alvor. Kommer til å fortsette å bruke hun som min fast lege

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Kathrine Gjertsen Skrevet

Dyktig, kunnskapsrik. Søker bistand hvis det er noe som er utenfor kunnskapsområde. Kommunikativ og oppmerksom.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg har hatt Shah som fastlege gjennom så og si hele mitt liv. Hun er dyktig, lytter, konkret og en utrolig hyggelig person. Shah går ikke rundt grøten, hun sier det som det er, noe jeg liker veldig godt!
Jeg føler meg alltid godt i vare tatt og vet at jeg får den hjelpen jeg trenger, uansett hva det er.
Ventetid må kanskje påregnes, man vet aldri om det oppstår noe akutt. Når det er din tur, tar hun seg alltid den tiden du som pasient tenger. Shah vet hva hun driver med, hun brenner for faget sitt og hun kommer være min fastlege så lenge hun holder på.

Meget faglig dyktig og tydelig

Lege: Rubab Shah Skrevet

En suverent proff lege. Tydelig og kunnskapsrik. Og alltid oppdatert. Man merker hun er stolt av faget sitt.