Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Fornøyd pasient

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med oppfølging fra Rubab Shah. Hun forklarer alltid hva hun gjør, grunnen til at hun behandler eller medisinerer meg
en dyktig lege

Utrolig dyktig lege og en fantastisk meneske

Lege: Rubab Shah Skrevet

Dr Shah er uten tvil det mest hjelpsom,hyggelig og begavet menneske jeg noen gang har møtt,ærlig og rett på saken uten å være arrogant eller nedlatende. Dr Shah har vært min lege i 6 år og har alltid behandlet meg med respekt og har alltid tatt seg tid for å hører,forstår og behandler mine plager. Dr Shah gir so mye av seg selv og tross sin lege status og kunnskapsrik liv hun lager ikke noe ut av seg selv og under lege time hun er bare Rubab...som gjører alt for hjelper til. Jeg har stor respekt for henne,jeg er meget fornøyd for å ha Dr Shah som min lege og min venn.

Vår familielege

Lege: Rubab Shah Skrevet

Dyktig, interessert i pasienten, meget god på oppfølging. Tar tak i ting, gir fyldig informasjon på forståelig måte. Proaktiv og ærlig. Hyggelig og flink.

Flott og effektiv!

Lege: Rubab Shah Skrevet

Flott og meget effektiv lege. Og vet du hva du trenger hjelp til, får du det med en gang! God tilgjengelighet, lite venting. Hun er svært direkte, men på en god måte. For våres del er det enkelt og forholde seg til, ikke noe å lure på liksom! Hun er faglig god, både på fysisk og psykisk helse. Har anbefalt henne til til flere:)

Dårlig opplevelse

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Legen opplevdes som både overlegent og arrogant. Ringer aldri tilbake selv etter avtale. Selvom vi ringte og la igjen beskjed flere ganger på flere dager.

Følte oss veldig provosert siden dette gjaldt ungen vår.

Hun var mye bedre lege før, men, er blitt mye mer arrogant nå.