Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Dyktig

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Hun er lyttende og viser at hun bryr seg om pasientene sine. Har bare positivt å si om denne legen:)

Ikke fornøyd

Lege: Rubab Shah Skrevet

Har kun vært hos denne legen en gang ( min lege var syk). Fikk ikke noe godt inntrykk da hun virket kald, og svarte meg frekt og avvisende. Jeg gikk gråtende ut fra timen, noe som ikke oppleves som god pasienthåndtering ( nybakt mor med hormoner i sving og barseltårer, men allikevel...).

Meget godt fornøyd

Lege: Rubab Shah Skrevet

Min fastlege igjennom mange år og jeg er meget godt fornøyd. Hun tar seg tid, er empatisk og følger opp pasienten på en god måte. Samtidig gir gun gode, konstruktive tilbakemeldinger og gir gode råd; ikke alltid hva du ønsker å høre, men more to th point; hva man som pasient trenger å høre. Jeg har ingen problemer med å anbefale Dr Shah som fastlege og er også veldig godt fornøyd med Slependen Legesenter generelt (god tilgjengelighet, lett å få time etc).

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Rubab Shah Skrevet

Dr.Shah er en lege som bryr seg og tar seg tid til pasientene. Hun har mye kunnskap. Hun er en lege som stiller krav til deg til deg som pasient og forklarer ting så du skjønner det. Hun er den beste legen jeg har hatt og hun er lege som er interesert i deg som pasient. Aldri vanskelig å få time der.

Norges beste fastlege

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Fastlege for hele familien! Klok og masse erfaring og samtidig passe streng!