Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Legesenter Sarpsborg AS

Fantasisk flott lege.

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Avan Omer Ali er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun er så forståelsesfull og snill.Bestandig blid og hyggelig,selv om hun har en hatt en stressende dag.Ikke mange som henne i vårt samfunn i dag.

Høflig, kunskapsrik og meget grundig i sine undersøkelser.

Lege: Iryna Wang Skrevet

Lege Iryna Wang har vert min og min hustrus fastlege siden hun startet på Torget Legesenter i Sarpsborg. Etter 25 år som pasient ved Torget Legesenter er hun den femte i rekken av fastleger som vi har fått tildelt ved senteret, og uten tvil den beste av dem alle. Bedre oppfølging enn den vi får fra Iryna Wang har vi aldri opplevd fra noen lege. Hun er en høgst imøtekommende som gjør sitt aller beste med å hjelpe ved våre varierende behov. Hun har satt seg meget godt inn i våre journaler og har dermed meget god kjennskap til våre problemer. Hun har hjulpet oss begge gjennom en variasjon av helseproblemer og fortar og bestiller utredninger etter behov. Vi opplever henne som en kjempebra, høflig og omsorgsfull lege som kan anbefales på det beste.

ikke annbefales

Lege: Iryna Wang Skrevet

dårlig komunnikasjon, forståelse, kun penger og ført ferdig!

langt ventetid, ikke noe hjelpsom, hadd en del samtaler, vil kun tjene på meg

Ikke interessert i å utrede

Lege: Iryna Wang Skrevet

Hun hører ikke etter hva du sier og virker ikke interessert i å foreta noen som helst utredning. Dersom hun ikke vet hva noe er virker det som hun gjetter seg til noe eller søker opp noe som kan muligens passe. Har ingen tillit til henne i det hele tatt.

Fantastisk lege

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid blid og undersøker grundig, tar heller en prøve for mye og henviser deg videre uten å nøle for å komme til bunns i problemer/ene. Hun er alltid presis og føler aldri at hun har dårlig tid. Absolutt den beste legen jeg har hatt, som tar deg seriøst og som både lytter og forstår. Avan har hjulpet meg meg ikke bare helseproblemer men også økt livskvalitet. Til og med når hun henviser en, er det til utrolig dyktige folk som tar saken videre og i samarbeid finner ut av det. Kan anbefales på det sterkeste. Det er mange ganger hvor det har oppstått akutte situasjoner hvor jeg har fått time med engang og fått hjelp. Evig takknemlig for at man blir tatt seriøst og føler seg trygg.