Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Legesenter Sarpsborg AS

Anbefales ikke

Lege: Hamza Mujaddidi Skrevet

Lytter ikke på pasientene sine, veldig lite hjelpsom, virker nedlatende og vil ha pasienten fortest mulig ut igjen

Anbefales ikke

Lege: Sana Elahi Skrevet

Føler hun har problemer med å forstå hva pasienten sier, og virker uinteressert i pasienten. leser ikke journal. Desverre ikke fornøyd.

En oppmerksom lege

Lege: Nino Reis Dokke Skrevet

Da en har Niño Reis Dokke som lege, så har en lege som lytter og ser deg, og ikke minst snakker med deg og involverer seg i det som blir tatt opp, og gjør noe med det.

Tilstede og interessert i pasientens case

Lege: Sana Elahi Skrevet

Kompetent og søkende. Ikke redd for å sjekke med eksterne spesialister. Ærlig og likefrem. Dette er en lege jeg håper å beholde lenge. Har som alle fastleger dårlig tid, men er fokusert på deg som pasient når du først er der. Meget godt fornøyd.

Vekslende opplevelse

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Som pasient vant hun min tillit raskt. Noe som er avgjørende for et pasient/lege-forhold.
Som pasient har man endel spørsmål, men jeg ble ofte avbrutt.
Noe helt annet: Da koronakrisen kom stilte jeg henne et spørsmål hun skulle ha seg frabedt. Jeg hadde lest en artikkel i 2019 om dette spesifikke temaet. Altså før koronaepidemien. Rådet om å stille spørsmålet kom fra en overlege.
Spørsmålet jeg kom med ble enda mer aktuelt etter korona.
Jeg fikk en reaksjon fra henne som var fullstendig uventet. Fikk vite at slike spørsmål stiller man ikke til henne.
Slik skal det ikke være hos en lege. Dette må bli bedre.
Har byttet fastlege.