Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

En kompetent lege og en meget sympatisk mann

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Hei! Vanligvis skriver jeg ikke slike kommentarer eller vurderinger online. Jeg gjør det nå fordi jeg blir veldig overrasket over at enkelt skriver at de ikke er fornøyd med LTB og legekontoret. Alle er selvsagt forskjellige og har ulike utfordringer og opplevelser. Når det er sagt, så vil i alle fall jeg få presisere at alle mine opplevelser med LTB og kontoret for øvrig er meget positive. LTB er hyggelig som person og faglig sterk som almenlege. Han lytter på deg og forsøker å hjelpe deg med å finne gode løsninger. Dette er nok ikke alltid lett ettersom de har det temmelig travelt og vi vet at mange kommer til lege av veldig bagatellmessige årsaker. Jeg kan i alle fall trygt anbefale LTB som lege og kontoret for øvrig. Meget bra!!!

Imøtekommende, kunnskapsrik og et medmenneske .

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Jeg har vært pasient hos denne flotte legen siden han startet som fastlege. Han er alltid imøtekommende og åpen. Han er saklig og løsningsorientert og jeg føler meg trygg på at jeg er i «gode hender» når jeg er der på time.
Dette er en fastlege som gjør en god jobb !

Utrolig flott lege

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

En veldig hyggelig man, har alltid fått god behandling og hatt en hyggelig samtale.
Jeg har vært utrolig heldig som har fått han som fastlege

Fastlege med tilgang via APP

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Fantastisk lege, aldri fått utsettelse om jeg trenger time på dagen, han stiller opp og gir konsultasjon samme dag. Gir av seg selv.

Dyktig og grundig

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Har bare positive erfaringer ved konsultasjoner hos denne legen. Han dyktig i jobben din og lytter godt til sine pasienter.
Dyktig på å snakke med unge pasienter. Er veldig fornøyd med oppfølging av barna mine som har samme lege.