Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Unik og engasjert lege med solid kunnskap

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Meget dyktig og rutinert lege som vet hva det innebærer og være lege. Vedkommende lege byr på seg selv og setter seg i posisjon til å fikse hele problemet ditt istedenfor og gi deg medisiner for alle spekter.
Lett og prate med og en god lytter og gir tilbakemeldinger utifra det,her får kunden rett og legen tar deg til etterretning.
Utifra sin praksis hører man sjeldent bare ja som er veldig vanlig og resept i hånden,grundighet,forståelse og dyktighet er begreper som gjenspeiler denne legen godt.
Anbefales på det varmeste og helsen er viktig og verdsatt tiil det alle mest punktlige.

Trygg og handlings kraftig

Store kunnskaper
Meget engasjert
grundig undersøkelser når man trenger det
Super fornøjet
Bedste lege man kan få 👍

Useriøs og nedlatende

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Ble ikke tatt seriøst i det hele tatt, og begynte å le når jeg fortalte om et pinlig symptom jeg hadde. Mest verdiløse legetimen jeg har hatt noen gang. Holder meg til Dahle.

Uslåelig service

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Fikk time på dagen og utmerket behandling for atypisk lungebetennelse for min datter på 15 år. Dr. Dahle er kunnskapsrik, effektiv og usedvanlig serviceinnstilt. Han anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Denne fastlegen er fantastisk! Tar pasienten på alvor, tar seg tid, følger opp, er blid og imøtekommende. Lett å snakke med, og faglig dyktig. Skal aldri bytte!!