Aurskog Legekontor

Senterveien 9-15 1930 Aurskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aurskog Legekontor

Stresset lege

Lege: Christian Mayer Skrevet

Har nok god kunnskap fra krigsherjede land. Har du behov for en som lytter og kan ta seg tid, er ikke dette legen å anbefale.
Han løper i gangene og selv fikk jeg dårlig samvittighet av å gå til han som lege, for å bruke tiden han hadde. Han har nok alt for mye å gjøre og glemmer henvisninger, så dette må han minnes på.
Fikk byttet og har en mye bedre lege nå på Aurskog.

Svært dyktig lege

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Bryr seg oppriktig om pasientene. Dyktig og empatisk. Finner løsninger sammen med pasienten. Kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Tariq.

God Lege

Lege: Christian Mayer Skrevet

Ventetid før besøk , ja ja det betyr bare at han tar seg nødvendig tid med pasienter som er før deg , Bedre å serve ferdig kvalitet enn kvantitet. Har hatt han i 3 år og er super fornøyd. Er Veldig fornøyd og bytter ikke Lege for noe i verden...

Bra fastlege

Lege: Kaja Järvik Skrevet

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Lydhør. Støttende. Klarer å tilpasse råd og anbefalinger til pasienten.

God lege, håpløst system

Lege: Christian Mayer Skrevet

God lege med god humor pf faglig dyktig. Vil gjerne hjelpe pasient. MEN, ALLTID forsinket. Mye. Sitter hver gang 1-1.5 time etter oppsatt time (for øvrig bestilt uker i forveien). 2.5 time forsinket som verst. Og som dagens første pasient gikk jeg da jeg hadde ventet 40 minutt etter oppsatt tid. (time kl 08 - gikk kl. 08:40). Dette er grunnen til at jeg nå bytter lege. Kølappsystemet på legesenteret er og håpløst. Ellers flinke medarbeidere og aldri problemer med de.