Aurskog Legekontor

Senterveien 9-15 1930 Aurskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aurskog Legekontor

Svært flink lege

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Faglig dyktig og empatisk lege. Blir tatt på alvor og opplever å bli nøye utredet for å utelukke andre tilstander.

Glemsom og fraværende

Lege: Christian Mayer Skrevet

Følger dessverre ikke opp avtaler og glemmer å sende henvisninger.
Virker stressende og tar seg for liten tid til pasienten. Jeg har aldri kommet inn til avtalt time, men har måttet vente lang tid. Sist gang jeg hadde avtale, ventet jeg over halvannen time.

Også synd at resepsjonen er lite tilgjengelig og ikke informerer pasientene på venteværelset om store forsinkelser.

Sender ikke henvisninger, men sier han har gjort det

Lege: Christian Mayer Skrevet

Hadde lenge stor tro på denne legen da han gir inntrykk av å lytte og ta deg på alvor. Påstår å ha sendt et titalls henvisninger som ikke kan spores i journal. Han spør også om du har hørt fra stedet det er henvist til og hevder at han purrer, men ingenting skjer. Alltid mye forsinket og virker til å spekulere i å ta på seg alt for mye uten tanke på oppfølging og kvalitet. Må du komme flere ganger pga at ingenting skjer så er det penger tjent for han.

Beste legen som man kan få

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Tariq, det er vanskelig å finne noe som er dårlig med denne legen. Han er ikke bare en fantastisk dyktig lege, men han er også ett ordentlig medmenneske. Når jeg har en time med han hva det nå enn gjelder, alt fra psyke til det fysiske så føler jeg meg forstått, og at han tar tid til å forklare hva som blir å skje videre. Det er også rom for god humor, noe som jeg også setter pris på. Det er veldig lett å få time hos han, og om man ikke får time, men en telefontime så ringer han deg, noe jeg har opplevd at andre ikke gjør. Han er virkelig en god lege, en som man virkelig kan stole på. Han er også veldig rask med å henvise videre om det er behov for videre utredning.

anbefales ikke

Lege: Christian Mayer Skrevet

Sender ikke henvisninger, selv etter utallige purringer. Alltid mye forsinket, gjerne 2 - 2,5 timer.
Føler jeg ikke blir tatt seriøst.