Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Ofte gruet meg til å besøke lege, i mangel på forståelse og hvordan man skal ordlegge seg for å forklare situasjonen (psykisk + utbrent), men Babak leste tankene med en gang, og forsto akkurat hva som jeg trengte. Dyktig, lytter på deg, viser deg hvordan sykemelding fungerer osv. Fikk stor tillitt til Babak i dag, gjensidig forståelse og ble motivert på nytt ! Dyktig lege, anbefales.

Bra lege

Lege: Usman Arshad Skrevet

Usman Arshad er en meget bra lege. Lytter og virker genuint interessert i å hjelpe. Håper han blir på Lande Legesenter og ikke slutter slike mange etter Jordan Nilsen har gjort.

Meget dyktig lege.

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Meget dyktig og grundig lege som tar tak i det som måtte være.
Anbefaler han da jeg har hatt han som fastlege i mange år👍

Dyktig lege

Lege: Usman Arshad Skrevet

Han er en lege som tar seg tid til deg og er genuint interessert i å finne ut av hva som er galt og kunne hjelpe deg på best mulig måte. En helt fantastisk lege spør du meg, kun positive ting å si om han.

Trygg og vennlig.

Lege: Usman Arshad Skrevet

Usman er en Dyktig og Fantastisk Lege. Møter deg alltid med et smill. Han tar alltid imot pasientene på en god måte og lytter godt, og behandler med respekt. Han gir ganske gode og detaljert informasjon, han er ikke bare en lege men han bryr seg faktisk om mennesker. Han er kunnskapsrik, snill og vennlig og jeg er kjempefornøyd. Tusen takk Usman.