Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Fantastisk lege.

Lege: Usman Arshad Skrevet

Empatisk og omtenksom lege. Tar seg tid til grundig undersøkelse og oppfølging ved behov. Man merker fort at han er engasjert i deg som pasient og gjør alt for å hjelp deg med det du sliter med. God til å lytte, og følger opp meget bra. Gir beskjed raskt om noen prøver har avvik, enten via telefon eller e-post. Får time ganske fort.

Faglig dyktig

Lege: Usman Arshad Skrevet

Suveren lege som lytter og gir råd. Og er faglig dyktig. Tillegg bryr seg om pasientene sine. Tar kontakt vist noe er galt på godt og vondt.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Usman Arshad Skrevet

Dette er en lege som ønsker å lytte på deg og som yter god helsehjelp. Jeg har hatt mange fastleger, men ingen som har tatt meg mer på alvor uansett grunn til besøk. Jeg føler meg ivaretatt og trygg, fordi jeg blir sett, forstått og blir brukt tid på. Han er medmenneskelig og samtidig profesjonell. Jeg har fått tilbake troen på helsenorge etter denne legen. Anbefales på det sterkeste!

NB: Kort ventetid på å få time, men lang ventetid på venterommet, men det er verdt ventetiden når man har vært inne og fått god hjelp!

Arrogant utøver av legeyrket

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Som datter av en av hans pasienter vil jeg klage på hans adferd overfor meg som nærmeste pårørende. Min mor har vært fryktelig stresset ved hvert eneste besøk hos ham. Nå bytter jeg til en annen lege for min mor.

Lyttende og empatisk lege

Lege: Usman Arshad Skrevet

Tar deg på alvor. Lytter på deg. Utnytter tiden godt under timen og er interessert i deg som et helt mennekse uansett diagnose. Anbefales på det sterkeste.