Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Engasjert Lege

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Følger opp og engasjert. Gir gode råd. Føler at ens henvendelse blir tatt seriøs og profesjonelt. Flink med å kommunisere med pasienten.

En god fastlege

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Asad. Han gjør det jeg forventer av ham. Han kan også ha motforestillinger til ønsker jeg kan ha, og det gir mulighet for å diskutere behandlingsvalg. I ett tilfelle har han skaffet behandling på sykehus med svært kort ventetid.

En person med egenskaper mange bør misunne han

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Har brukt Randen siden han kom til Fet, og slitt med til tider fler sykdommer på en gang.
Lyttende, reparerende og konstruktiv mann som både er faglig dyktig, og god til å rettlede til rett sted om nødvendig. En fantsastisk mann jeg håper vi får beholde lenge fra både meg og min samboer.

sier bare hva det ikke er..

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.

Absolutt ikke å anbefale!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Hei,

Dette er absolutt en lege jeg ikke anbefaler videre.
Har nå hatt han i litt over ett år, og har vært hos ett par leger! Feilen har vært at jeg ikke har søkt ordentlig før jeg har valgt og det skulle jeg absolutt gjort før jeg valgte han!
Han kan kognitiv terapi, har ledig time stort sett hele tiden.
Min erfaring har vært at han ikke hører på deg, ser ikke dine behov, ser kun ned i tastaturet når jeg er der og gjør rett og slett ingenting med saken. Hver gang jeg har vært der har jeg gått derifra med en følelse av irritasjon og ingen svar!

Om du er ute etter hjelp for stress og angst så velg han, men alt annet styr unna!