Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Helt super.

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Hans Petter er en helt super fastlege. Vi har hatt han i et par år nå og er kjempefornøyde, hele familien. Han er veldig behagelig og vennlig og også veldig flink til å lytte. Han snur seg bort fra dataen og ser på deg og ordentlig hører på.
Det virker som at han er godt faglig oppdatert på mer uvanlige diagnoser også. Jeg har en litt mer uvanlig lungesykdom som Hans Petter oppdaget. En av overlegene på lungeavdelingen på AHus sa til meg at han var positivt overrasket at Hans Petter hadde oppdaget det og helt riktig foreslått hva det var som til slutt feilet meg. Fem stjerner uten tvil. Beste fastlegen jeg har hatt i hvert fall.

Grunndig og hyggelig

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Legen el alltid blid og imøtekommende. Tar seg den tiden som trengs til en grunndig undersøkelse. Henviser villig videre til spesialist om det synes nødvendig. Jeg føler meg trygg i denne legens hender.

Lege som er interessert i pasientene

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Meget hyggelig person som tar pasientene på alvor uten å snobbe nedover!
Inngir tillit og alminneliggjør legebesøket uten at det minsker oppfatningen
av det å ha med en professionell lege å gjøre.

Kan gis den aller beste anbefaling!

Veldig flink og hyggelig!

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

En bra lege som gir den hjelpen man trenger! Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått og generelt er de veldig hyggelige på Fet legekontor.

Dyktig dame!

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

En dyktig lege som tar pasienten på alvor, tar seg god tid og er løsningsorientert. Har vært min fastlege i over 5 år, og jeg føler meg alltid ivaretatt nær jeg har vært der.
OG hun smiler!!!!