Fet Legesenter

Kontakt

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(66)
66 vurderinger
Tilgjengelighet
(43)
43 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(51)
51 vurderinger
Service
(45)
45 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Kunnskapsrik og dokumenterer diagnosen godt.

Lege: Asad Uzzaman Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplever Uzzaman som svært kunnskapsrik og godt oppdatert innenfor faget sitt. Etter å ha stilt diagnose tar han gjerne fram dokumentasjon på skjermen som underbygger hans konklusjon. Dette virker svært betryggende og jeg opplever å bli behandlet seriøst på alle måter. Uzzaman kan kanskje virke litt lite oppmerksom, men dette er nok hans personlighet og også en måte å bruke tiden effektivt. Men hans kunnskapsnivå og hans faglige oppdatterthet er avgjørende for at jeg er særdeles fornøyd med Uzzaman som fastlege.

Veldig flink lege!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Asad er en av de beste legene jeg har vært hos. En veldig spesifikk, flink og saklig lege. I tillegg er han veldig tålmodig og forklarer nøyaktig behandlingsforløpet (noen ganger ved hjelp av tegninger).
Og selv om møter med leger vanligvis ikke er hyggelige, fordi de gjelder sykdommer, er Assads profesjonelle hjelp og personlighet noe veldig positivt her. Jeg er veldig takknemlig for ham for alt han har gjort så langt. Anbefaler ham på det sterkeste.

Treg og utilgjengelig

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr. Stadheim bruker uvanlig lang tid på henvendelser. Gjerne 1 uke på e-konsultasjoner pr svar.

Dessuten er hun aldri forberedt på legetimen når man har legetime selv om det er beskrevet hva det gjelder på forhånd.

Ubehagelig situasjon

Lege: Irene Akerhaugen Stadheim Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Følte meg tvunget til å møte opp til time for å få erklæring til forsikringselskapet selv om det er ikke er krav til det. Jeg har har hektisk hverdag og kan ikke bare bortkaste tiden på unødvenige legetimen. Etter å ha ventet i flere måneder ga jeg opp og bestilt time tenkte det er også hyggelig å bli kjent med min nye fastlege. Det stemmer at jeg møtt opp noen minutter for sent, men jeg ga beskjed til resepsjon og fikk beskjed at jeg kan sitte og vente litt. Jeg ventet en halv time og så fikk en melding i helsenorge at hun hadde sendt legeerklæringen mens jeg satt ute. Jeg gikk til resepsjon og spurte om hun skal i det hele tatt ta i mot meg. Responsen var beskjed med dårlig tone at jeg kunne ikke forvente at de tar i mot meg når jeg kommer sent og om jeg vil bestille ny time. Jeg hadde store forventning om kunne bli kjent og hilse på min fastlege i tillegg så skulle ta nødvendige blodprøver. Jeg ble skuffet og lei meg i sted og betalte for timen selv om min forsikringsselskap skulle betale 1600kr for legeerklæringen. Synes at hun og resepsjon kunne håndterte situasjon på en høflig måte. Kunne sagt jeg kommer ikke inn med en gang eller om de kunne tatt blodprøvene mine eller at legen faktisk kunne hilst bare, men å ble behandle på den måten er faktisk ikke greit.

Velg en annen lege

Lege: Asad Uzzaman Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg sitter igjen med et inntrykk av at han ikke gjør mer enn han må.
Jeg blir ropt inn og han går foran meg gjennom korridoren uten å hilse eller se på meg. Inne på kontoret rekker han meg en slapp hånd for å hilse mens han ser inn i pc-skjermen. Han stiller meg tre spørsmål hvor jeg prøver å utdype plagene. Han ser fortsatt inn i skjermen og virker totalt uinteressert i hva jeg svarer, og har fortsatt ikke sett meg inn i øynene eller direkte på meg.
Jeg fikk time hos ham fordi det ikke var noe ledig hos fastlegen min, og det virket som at målet hans for dagen var å få tid til flest mulig pasienter. Vil ikke anbefale denne legen og jeg kommer ikke til å dra hit igjen.


Hei , Takk for meldingen . Antar at du kom på en Øyeblikkelig hjelp time da du ikke fikk time hos fastlegen din . I slike setninger , må en sette seg i informasjon som finnes på journalen i det pasienten og legen ikke er kjent fra før . Ofte er situasjon slik at tilstanden håndteres best av fastlegen i forhold til sykmelding , henvisning e.t.c . Og vikar legen kan bare gjøre
håndteringen mer komplisert ved å lage en ekstra bane .Øyeblikkelig hjelp timer kan virke Ikke tilfredsstillende for , både pasienten og legen . Men dette er nødvendig ved fravær dekning . Håper din fastlege har hjulpet deg med dine problem .

Besvart av Asad Uzzaman

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.