Varden Legesenter

Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Varden Legesenter

Gaven til menneskeheten!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Hun er fantastisk, intet mindre! Så jeg er svært fornøyd både med form og innhold for å si det sånn.

Dedikert og nøye

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Anne er er svært dedikert og dyktig lege. Hun er oppriktig interessert i pasientens helse, og henviser gjerne videre om hun opplever at hun ikke selv kan finne en presis diagnose. Er rolig og empatisk, og selv i en hektisk arbeidshverdag opplever man at hun har tid til deg. Hun er en svært populær lege, og det forstår man når man har vært hennes pasient en stund. Det er som regel alltid mye ventetid på legesenteret, men kanskje av den grunn at hun nettopp bruker god tid med pasienter som trenger dette.

Har opplevd å høre skryt av Svarstad fra andre leger da hun er svært dyktig til å gi god informasjon til sykehus/ spesialist ved henvisninger.

Også dyktig med våre barn.

Meget dyktig fastlege!

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Meget dyktig fastlege som løser oppgavene på en tillitvekkende og profesjonell måte. Kunnskapsrik men søker ekspertbistand ved behov - akkurat slik fastleger skal.

God samtalepartner og veileder

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Fikk raskt ett godt samarbeid. Lytter alltid, tør komme med motargumenter, sender gjerne videre for annet syn dersom det oppstår usikkerhet/uendighet.

Spesielt vil jeg dra frem behandlingen av min Diabetes-2. Meget bra oppfølging av en som ikke var så bra selv!

Bytter kun pga flytting til annen landsdel!

Interessert og sympatisk

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Jeg og resten av familien min har hatt Line som fastlege i ca. 1/2 år nå, og opplever henne som interessert og sympatisk. Hun gir også inntrykk av å være kunnskapsrik, og om det er et område hun kjenner mindre til, kontakter eller henviser til spesialister. Dette gir meg en trygghet om at jeg og familien min er i trygge hender. Hun har mye å gjøre, og det kan derfor bli noe lang ventetid på å få legetime, samt ventetid på legekontor.