Varden Legesenter

Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Varden Legesenter

Super lege!

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

God lege som er flink til å lytte selv om han er presset på tid. Kommuniserer godt med meg som pasient , blir tatt på alvor. Følger opp med smsér eller telefon når det er lovet. Hele familien trives godt med Grini!

Upåklagelig

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Grini er en seriøs fastlege, og jeg hadde ALDRI byttet han bort om jeg ikke hadde flyttet.
Ringer gjerne opp, har "alltids en ledig time", husker historikk og er en verdig etterkommer av Bottolfsen (fastlegen min i 21 år).
Ønsker det beste for pasienten, og kvier ikke for mindre operasjoner, videre henvisning, eller nødvendige resepter. Kan faget, og ønsker gjerne tilbakemeldinger på behandling.
Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, empatisk, tilstede

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Svarstad er en lege i en helt egen kategori. Hun er så tilstede i møtet med oss som pasienter, lyttende, spørrende, uredd, empatisk og varm. I kombinasjon med så høy grad av faglig dyktighet, er dette uslåelig. Hun oppleves like god for både små og store som vi er i familien, og for venner og bekjente som også har henne som sin fastlege. Anbefales varmt! Eneste som er ønskelig er mer kunnskap om kosthold, elektrolytter, vitaminer og mineraler.

Finnes ikke bedre fastlege

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Utrolig glad jeg har Anne som fastlege. Har ingenting å utsette på henne. Hun er en av få som virkelig bryr seg.

Seriøs og effektiv

Lege: Asbjørn Nævdal Grini Skrevet

Han er hyggelig, følger opp og har tillit til mine beskrivelser og vurderinger. Kommer ikke til å bytte.