Stasjonsbyen Legesenter

Fladebyveien 8 A 1746 Skjeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsbyen Legesenter

Fantastisk

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

En lege som virkelig lytter, dyktig, oppservang og god! Anbefales på det sterkeste.
Trenger du omsorg, en lege som lytter er Camilla best!

Flinkeste legen i Østfold

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

Vi fikk kontakt med han gjennom at han hjalp min mor fra legevakta mange år siden, og fant ut hva som egentlig var problemet slik at hun fikk den hjelpen hun trengte. Siden ble han legen til en og en og idag hele familien nesten og kjenner oss så godt at vi kan snakke om alt som feiler oss uten å skjemmes over noe.
Trenger ikke forklare alt, fordi han følger opp deg på ordentlig og er ikke redd for å si at du må heller trene litt for å fikse noe, istedenfor å bare hive piller på deg.

Virker ikke engasjert i pasientene

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

Camilla er helt sikkert en dyktig lege, men føler hun ikke engasjerer seg for meg som pasient eller at hun er lyttende. Føler hun har gjort seg opp en mening før jeg kommer og er ikke interessert i å hjelpe. Føler meg ofte litt mer bekymret etter jeg går ut fra kontoret hennes. Ikke like god på å anerkjenne pasientene sine, møte dem og tone seg inn på deres følelser.

Suveren lege!

Lege: Dag Eivind Syverstad Skrevet

I 2009 så var jeg hos han som vikar pga ferie på vårt legekontor. Han henviste meg videre med en gang(hvor min daværende lege hadde satt meg på 8 pencelin kurer på 3 mnd) alt ordnet seg med en gang hos Syverstad og var tatt inn til operasjon etter to dager hos han.
Byttet til han i 2013 og det første møtet med han så spurte han hvordan det hadde gått etter timen i 2009! Etter mange år med ryggproblemer som ikke ble tatt tak fikk jeg svar med en gang her. MR henvisning etter første time, endelig svar!
Han er imøtekommende-blid-lytter-tar seg tid og henviser videre. Alle i familien har byttet til han og er superfornøyde! Fantastisk lege som anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Victoria Løkken Skrevet

En lege som tar seg tid til og forstå å sette seg inn i andre situasjoner/sykdommer. Om hun ikke har svaret der og da så sjekker hun opp raskt og finner alltid ut av det. Hun leverer hele tiden kvalitet og er høyst interessert i pasientene sine.