Tannhelsesenteret Lørenskog

Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Fantastisk god Tannlege.

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

beste tannlegen jeg har vært hos. Effektiv, rask, gjorde en rotfylling som andre tannleger ikke klarte, svært behagelig og rask. Beste tannlegen for en med tannlegeskrekk.

Verste!!!

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

I fjor vår var jeg på tannlegebesøk etter 7 år. Hadde mye tannlegeskrekk og av den grunn unngått tannlegetimer. Følte meg kjempe utrygg i forkant av timen. Men hadde blitt anbefalt av min samboer om å besøke denne tannlegeklinikken med dyktige tannleger.

Tvert imot, spør du meg! Fikk aldri beskjeder før noe ble satt i gang under behandling. Trakk ut en tann og fikk aldri beskjed i forkant av bedøvelsen. Veldig lite kontakt med tannlegen, han virket fraværende i tanker og tidspress. Følte ut som han bare ville skynde seg gjennom timen.
Dette bidro så klart til å opprettholde min utrygge følelse. Skal aldri tilbake dit igjen - værste fall er skrekken enda høyere nå enn siden.

Utrolig dyktig og behagelig

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Veldig dyktig, rolig og behagelig. Selv for en med tannlegeskrekk. Effektiv og betryggende tannlege. Anbefales på det sterkeste.

Et trygt valg

Tannlege: Per Opsahl Skrevet

Per Opsahl på Tannhelsesenteret i Lørenskog har vært min faste tannlege i mange år nå. Han utstråler autoritet og trygghet på sin kompetanse. Har alltid vært fornøyd med behandlingen hos ham, også assistenter og annet personale. Kan trygt anbefales.

Kan varmt anbefales!

Tannlege: Terese Larsen Skrevet

Når min faste tannlege ikke har vært tilgjengelig, har jeg vært hos Terese. Har følt meg i trygge hender hos henne. Hun er også kjempekoselig og en kvinne med humor. Anbefales varmt! (Har ikke tannlegeskrekk selv, men hvis jeg hadde hatt det ville hun vært rette tannlege å gå til!)