Tannhelsesenteret Lørenskog

Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Behagelig type

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Hyggelig, informerer godt underveis før potensielle ubehag. Ikke noe brå eller uforutsigbar på noen måte. Gleder meg til neste besøk. Informativ og god forståelse for at man ikke nødvendigvis har mulighet til å fikse alt på et blunk mtp på evnt økonomi og at man kanskje har utsatt behandling og har litt etterslep.
Ti tomler opp hittil.

Uforsiktig og preget av hastverk?

Tannlege: Frida Witzøe Ulriksen Skrevet

Frida er blid og vennlig når man kommer til henne, forklarer fint hva hun finner på røntgen-bilder osv.

Under selve behandlingen virker det som hun tenker plaster-prinsippet, enklere å være rask uten å informere om ting som kan gjøre vondt - og heller si «Beklager» etterpå.

Ligger i stolen å har en følelse av at hun har dårlig tid..

Veldig fornøyd!

Tannlege: Arash Akhyari Skrevet

Kom til Arash ved en tilfeldighet da jeg fikk problemer i juleferien 2018 Fikk rask, god og grundig hjelp. Han oppdaget i tillegg en gammel rotfylling med innkapslet betennelse, noe min tannlege gjennom mange år ikke hadde fått med seg tross jevnlige kontroller. Byttet med en gang og har bl a fått hjelp med rotfyllingen samt satt inn en krone. God i norsk, flink til å forklare og har en veldig beroligende væremåte. Han er også tannlegen til min mann og eldste sønn, og vi er alle sammen fornøyde. Anbefales!!

Veldig behagelig

Tannlege: Henrik Silderen Halvorsen Skrevet

Et veldig positivt «besøk»
Hyggelig person.
Vil fortsette å bruke han som min tannlege

Dyktig tannlege med humor

Tannlege: Terese Larsen Skrevet

Føler meg alltid trygg og hjertelig velkommen hos Terese. Hun forklarer hva hun gjør på en pedagogisk måte, og hun har en lun og varm humor som gir en lett og god stemning.
Anbefales!