Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

En lege med høy faglig helhetlig kompetanse

Lege: Raja Khuram Iqbal Skrevet

Har en genuin interesse for meg som pasient. Ser hele menneske. Ikke bare deler av et sammensatt fysisk og mentalt helsebilde, på en helt unik måte. Har et unikt og helhetlig menneskesyn. Stiller de gode spørsmålene som gir rom for egen refleksjon og forståelse for eget sykdoms- bilde og forløp. Tar seg tid til å lytte og forstå - noe som gir trygghet og en raskere helende prosess. Takk for at du er du

Trygg, hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Raja Khuram Iqbal Skrevet

Veldig fornøyd med Raja som lege! Min tidligere lege før Raja gjorde at jeg ikke ville gå til legen da han var vanskelig og krass, og ikke ville ta problemene mine seriøst. Når jeg da kom til Raja ble jeg møtt med forståelse og jeg blir både sett og hørt. Han har hjulpet meg mye med mine problemer og har gitt meg mye nyttig informasjon rundt dette. Ved legetimer opplever jeg at han tar seg god tid og ønsker det beste for pasienten. Jeg har aldri vært så fornøyd og trygg på en lege som jeg er med Raja.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Dr. Roslin tar meg alltid på alvor, og er det noe han ikke kan ta en beslutning på sender han meg videre.
Føler meg ivaretatt, og at han er tilgjengelig for hele sykdomsbildet.
Ringer også ved ved behov for å sjekke opp at alt er ok og ved evt nye resepter!
Aldri følt han ikke tar meg på alvor!
Får alltid time kjapt og dersom ikke Dr. Roslin er der venter jeg oppriktig til han er tilbake.
Har flyttet ut av kommunen, og bor 1 time unna - men kommer til å ha Roslin selvom!
Min favoritt lege, og super takknemlig!

Sløv

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Han hjalp meg med det jeg trengte men han virket veldig sløv, som at han var lei av jobben. Jeg sier ikke at dette er noe som påvirker dere negativt. Han virket også veldig følelsesløs.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Har alltid vært fornøyd med Dr. Roslin. Han har hjulpet meg så mange ganger . Flink til å lytte og forstår sykdomsbildet raskt.
Anbefales.