Rakkestad Legesenter

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Trygg, hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Raja Khuram Iqbal Skrevet

Veldig fornøyd med Raja som lege! Min tidligere lege før Raja gjorde at jeg ikke ville gå til legen da han var vanskelig og krass, og ikke ville ta problemene mine seriøst. Når jeg da kom til Raja ble jeg møtt med forståelse og jeg blir både sett og hørt. Han har hjulpet meg mye med mine problemer og har gitt meg mye nyttig informasjon rundt dette. Ved legetimer opplever jeg at han tar seg god tid og ønsker det beste for pasienten. Jeg har aldri vært så fornøyd og trygg på en lege som jeg er med Raja.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Dr. Roslin tar meg alltid på alvor, og er det noe han ikke kan ta en beslutning på sender han meg videre.
Føler meg ivaretatt, og at han er tilgjengelig for hele sykdomsbildet.
Ringer også ved ved behov for å sjekke opp at alt er ok og ved evt nye resepter!
Aldri følt han ikke tar meg på alvor!
Får alltid time kjapt og dersom ikke Dr. Roslin er der venter jeg oppriktig til han er tilbake.
Har flyttet ut av kommunen, og bor 1 time unna - men kommer til å ha Roslin selvom!
Min favoritt lege, og super takknemlig!

Sløv

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Han hjalp meg med det jeg trengte men han virket veldig sløv, som at han var lei av jobben. Jeg sier ikke at dette er noe som påvirker dere negativt. Han virket også veldig følelsesløs.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Har alltid vært fornøyd med Dr. Roslin. Han har hjulpet meg så mange ganger . Flink til å lytte og forstår sykdomsbildet raskt.
Anbefales.

Tjyv

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Fikk time og regning når jeg sendte melding med pasient informasjon og ønske om time. Fikk sedan også regning på timen.
Sendte han en ny melding som ifrågasatte hvordan han kunde fakturere sån og då fakturerte han den meldingen og.
Bytta fastlege og dialogen via minhelse går automatisk til det nye legekontoret så jeg greier ikke å fortsette diskutere.
Finns ikke noen god måte å få tilbake mine penger som han lurte meg på.