Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Svært kompetent

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Som pasient, så føler jeg meg svært godt ivaretatt av hans vurderinger. Tar seg god tid, og er meget grundig. Jeg er ikke typen som renner bed døra der. Men når jeg har behov så føler jeg meg verdsatt som pasient, og frisk etter endt behandling. Som pasient så føler jeg har er meget kompetent i sitt fag.

Likegyldig.

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Jeg opplevde at han viste liten interesse og forståelse for meg som pasient. Ved første møte var det tydelig at han ikke hadde lest min journal, og jeg fikk inntrykk at han var lite kompetent i forhold til min diagnose. Han virket likegyldig og det var lite hjelp å få foruten at han satte meg opp til ny time. Etter besøkene hos han, var jeg frustrert og lei meg og min tilstand ble forverret. Jeg har nå byttet til en annen fastlege.

Travel, tar seg ikke tid

Lege: Raja Khuram Iqbal Skrevet

Avfeide problemet og utsatte behandlingen. Ville ikke skrive henvisning og ba meg komme tilbake senere.

Lytter ikke og uinteressert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

føler at han totalt overser hva jeg prøver å forklare han. Tar unødige prøver og ler hånlig av deg hvis du prøver å kommer med innspill

Inkassokrav på avbestilt legetime

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Rakkestad Legekontor bruker webtjenesten Pasientsky for bestilling av time. Jeg bestilte legetime med ønsket dato ca 10 dager senere. Jeg fikk etter et par timer melding om tildelt time uken etter ønsket dato, som jeg øyeblikkelig avbestilte fordi det var umulig for meg den dagen.
Jeg forstår selvfølgelig at den datoen jeg valgte ikke nødvendigvis passer legens tidsskjema.
På websiden, Pasientsky, vistes timen som avbestilt. Tom avtaleliste. Jeg har heller aldri har vært hos ham tidligere. Jeg utsatte å bestille ny time.
Så fikk jeg et inkassokrav på den timen jeg var tildelt og som jeg hadde avbestilt, og fått bekreftet på websiden Pasientsky at var avbestilt!
Merk: Jeg har aldri hatt legetime hos ham, og vet derfor ikke noe om hvordan Roslin er som lege.
Jeg leter nå etter ny lege ved et annet legekontor.