Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Ikke interessert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Mannen min har hatt ham som vikar to ganger. første gangen opplevde han at besøket var totalt bortkastet, da han ikke fikk noen råd eller innspill.

Andre gangen var i dag. Han skulle fjerne fire føflekker som plaget ham.
Legen begynte å skjære i ham uten bedøvelse, da "det å skjære ikke var noe verre enn selve sprøytestikket"!!
Det ble satt bedøvelse etterhvert, da mannen min ble litt høyrøstet. Legen virket overrasket over at han syntes det å bli skåret i med skalpell var smertefullt!

Har tid og lytter

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til pasientene sine og lytter. Tar seg tid til å forklare hva som er problemet og hvordan man skal løse det.
Både barn og voksne er fornøyde meg han i familien.

Dyktig

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Veldig fornøyd med legetimen. Jeg føler at han tar tak i mine problemer, og at han vil gjøre noe med dem.
Følte meg ivaretatt som pasient. Behagelig lege.

Forutaintatt og lite forståelsesfull

Lege: Bjørn Jonas Gummesen Skrevet

Kom inn til legen med godt mot. Gråt i en time etter legetimen, følte meg misforstått. Jeg hadde en god epikrise fra spesialisthelsetjenesten angående videre sykmelding og min helsetilstand (langvarig stressbelastning med kognitive utfall). Legen hadde ikke satt seg inn i epikrisen, og latet kun til å ha satt seg kort inn i min helsesituasjon. Han utrykket uenighet i spesialisthelsetjenestens vurdering da jeg ba han lese deres epikrise, men fulgte deres anbefaling samtidig som han understreket sin uenighet. Han antok at jeg isolerte meg hjemme, uten å spørre meg om dette, så jeg følte jeg måtte forsvare meg, er selv helsepersonell og føler jeg tar ansvar for helsen min og prøver å bli frisk. Jeg følte meg lite respektert da han virket så forutintatt angående mine helseplager. Jeg har allerede satt meg på venteliste til ny fastlege.

Anbefales ikke!

Lege: Espen Storeheier Skrevet

Dyktig lege men null kunnskap når det gjelder graviditet. Null empati å få der. Har absolutt ikke vært til hjelp under min graviditet da jeg har vært plaget med svangerskapsrelaterte ubehag. Har følt at han har sett rett gjennom meg hvergang og bare oversett det jeg sa og ville bare ha det siste ordet.