Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

rene schwarts har hjulpet meg til et bedre liv

Lege: René Schwartz Skrevet

rene er en lege som ser sannheten og som gjør det riktige i forhold til din situasjon. noen blir lege fordi det betaler godt. andre blir lege for de ønsker hjelpe, rene faller inn i denne kategorien.

En fantastisk lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg har hatt han i 15 år, min mor også. Han bruker tid på pasientene sine, han kjenner til pasientene sine, ettersom han også har min mor så vet han hva mine problemer kan komme av osv. Jeg flyttet til Oslo og byttet lege, men har byttet tilbake da jeg synes det er verdt å reise helt til Sarpsborg for å gå til denne legen.

Tett og god oppfølging

Lege: René Schwartz Skrevet

Min far var misfornøyd med sin forrige fastlege. Jeg hjalp han med legebytte.
Jeg var med på flere undersøkelser. Legen kommuniserte meget godt med min far som hørte meget dårlig. Tok seg god tid. Sørget for god informasjon til pårørende.
Da min far ble alvorlig syk var det meget tett oppfølging. Legen ringte meg på kvelden da han gjennomgikk røntgenbilder og prøvesvar og sørget for «prioritet» innleggelse på sykehus neste morgen. Jeg reiste da til Sarpsborg.
Min far var veldig fornøyd med byttet av fastlege.

For lite tilgjengelig.

Lege: René Schwartz Skrevet

Tror nok at kompetanse og medmenneskelighet er bra nok.

MEN, pga forfærdelig dårlig tilgjengelighet og enorm ventetid hver eneste gang så vil jeg anbefalle å finne en annen lege.

Dårlig service

Lege: René Schwartz Skrevet

Det er lang ventetid for å komme inn til legen,og jaggu ta det lang tid før han gjør det han skal også.