Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Britanniatorget Legesenter

Flink

Lege: Kari Handeland Skrevet

Har hatt Kari som lege i 10 år. Har ikke følt noe grunn til å endre på dette! Hun tar problemer alvorlig og hører på hva jeg har å si. Har ikke grunnlag for å uttale meg om hvordan hun opptrer ved alvorlig sykdom da jeg heldigvis har holdt meg frisk nok, men jeg tror hun hadde taklet den situasjonen fint også. Veldig fornøyd!

Seriøs og lyttende

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Opplever at jeg blir tatt seriøst når jeg går til henne. Hun har alltid tid til å lytte til det jeg sier, selv om vi ofte går over det som er 'vanlig' tid pga ofte mange tilleggspørsmål fra meg. Selv om jeg for mange år siden flyttet til en annen kommune har jeg aldri vurdert å skifte til en lokal lege. Jeg reiser heller litt lenger for en lege som ønsker å hjelpe, enn en stesset lege som helst vil ha meg ut av kontoret etter 5 minutter for å kunne skvise inn flest mulig pasienter. Eneste er, som også nevnt av en annen, at det kan være litt ventetid på time. Dette pga at hun ikke har kontortid hver dag. Men er det noe alvorlig har det aldri vært noe problem å få time raskt, spesielt etter at hun flyttet til Brittania Legesenter.

Michael Såmundsen Zwaig

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

En fantastisk lege som bryr seg lytter . Om han er usikker sender han deg vidre eller følger deg opp. Enten han ringer eller ber deg komme til bake. Michael DU ER BEST

hyggelig, men lite interessert.

Lege: Kari Handeland Skrevet

tar tak i enkle ting , men ikke mer komplekse symtomer. Svarer unnvikende på spørsmål og ikke alltid like kunnskapsrik. må ta opp ting flere ganger før en får respons på diffuse plager.

Veldig god lege

Lege: Michael Såmundsen Zwaig Skrevet

Kunnskapsrik, men vet når spesialist kreves. Genuint interessert, bruker den tid han og pasienten trenger.